Toon posts:

TV-OUT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg geen duidelijk beeld meer uit men GF2MX ... Sorry dat ik hier een beetje onduidelijk ben; maar het werkte WEL ten toen ik 6xx drivers gebruikte en nu gebruik ik de 12.xx drivers en krijg slecht beeld (echt SLECHT beeld; je herkent zelfs niets). Daartussen heb ik wel een tijdje niet meer gecheckt (dus met andere drivers). Ik heb men draden nagekeken en zo maar vond niets. Iemand ervaringen hiermee op dit vlak ?
Heb ook TVTool gebruikt (de 5.0 en 4.8) en ze geven allemaal hetzelfde resultaat :(

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als ik me TV Out direct op de TV aansluit, krijg ik geen beeld.
Alleen maar zwart met een paar kleurtjes vaag erin
Doe ik em via een video of via m'n versterker, dan is het perfect. Ik snap er niks van.

Is een Asus AGP-V7100

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Voor DirectX 8.0 ondersteuning moest ik ook driver versie 12.41 of hoger installeren, helaas is de TV-Out ondersteuning niet zo mooi geregeld als in versie 6.50 4.12.01.650) of 7.58...

Je kan bij die hoge versies de aansturing van TVout forceren door te kiezen "force autodetect TVout" oid.

Ik houd het voor deze PC maar even op 6.50, zo vaak zit ik niet te klooien met Dx8.

(misschien dat de DirectX 8.1 release candidate 1 iets verbeterd, hij is te downloaden als "w9xdx81rc1.exe")

S6

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht al zoiets ... En nee het is een 3D Prophet II MX (met TV-OUT :)). Zal nog wel eens met oudere drivers proberen dan :)