Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Verwijderd
Ik denk niet dat dit echt makkelijk te repareren is. Het lijkt me nl een vrij ernstig probleem. En het kost je waarschijnlijk ook nog een paar meyer ook!
Verwijderd
Voor een goede 20" heb ik wel een paar meier over...Op donderdag 18 oktober 2001 23:37 schreef Brabus het volgende:
Ik denk niet dat dit echt makkelijk te repareren is. Het lijkt me nl een vrij ernstig probleem. En het kost je waarschijnlijk ook nog een paar meyer ook!
Je wil een tv reparateur laten kijken naar een advanced monitortje van Sony? Lijkt me niet slim. Wel zonde...
Als het beeld gewoon wazig is, ergens aan de binnenkant zitten een paar draaiknopjes onder andere voor de focus, misschien kan je er daarmee wat aan veranderen.
Verwijderd
kun je misschien wat duidelijker zijn over het probleem met die monitor?
is het beeld onscherp?lopen de kleuren ernaast?
want misschien kun je het dan wel zelf oplossen
en je een paar meiertjes uitsparen.>:)>:)>:)
is het beeld onscherp?lopen de kleuren ernaast?
want misschien kun je het dan wel zelf oplossen
en je een paar meiertjes uitsparen.>:)>:)>:)
De kleuren zijn nog normaal
Het beeld is verstoord in vorm:
Mn XP taakbalk staan nog wel onderaan zonder icoontjes (maar dat komt warschijnlijk omdat het maar een stuk van de blauwe balk is) het scherm maar de rest van de 95% scherm zit in de bovenste 25% en het "loopt" snel...
Ik heb er best een paar meiertjes voor over... Zo'n scherm kost nieuw 1500,-
ofzo ik heb ook nog een 15" en een 1 jaar oude 8.4Gb Seagate HD over voor de verkoop/inruil....
Zou echt kewl zijn... 20" op mn bureau en met draadloze muis in bed gaan hangen
DiVxjes ook gewoon op monitor kijk ipv TV
Mn XP taakbalk staan nog wel onderaan zonder icoontjes (maar dat komt warschijnlijk omdat het maar een stuk van de blauwe balk is) het scherm maar de rest van de 95% scherm zit in de bovenste 25% en het "loopt" snel...
Ik heb er best een paar meiertjes voor over... Zo'n scherm kost nieuw 1500,-
ofzo ik heb ook nog een 15" en een 1 jaar oude 8.4Gb Seagate HD over voor de verkoop/inruil....Zou echt kewl zijn... 20" op mn bureau en met draadloze muis in bed gaan hangen
Klinkt als een paar defecte c-tjes, torretjes of potjes. Denk niet dat je daar zelf wat aan kan doen. Misschien kun je de printbanen goed nakijken of daar geen breuk in zit, of dat een onderdeeltje niet meer goed vast zit, maar verder geef ik je weinig kans....
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Defecte c-tjes?
Bedoel je IC-tjes??
Ik heb m net weggebracht naar een TV-audio zaak... ze gaan m nakijken
Bedoel je IC-tjes??
Ik heb m net weggebracht naar een TV-audio zaak... ze gaan m nakijken
condensator-tjeOp vrijdag 19 oktober 2001 17:04 schreef Tranced het volgende:
c-tjes?
zo'n scherm kost nieuw 700-800 piekOp vrijdag 19 oktober 2001 14:45 schreef Tranced het volgende:
De kleuren zijn nog normaal
Ik heb er best een paar meiertjes voor over... Zo'n scherm kost nieuw 1500,- [afbeelding] ofzo ik heb ook nog een 15" en een 1 jaar oude 8.4Gb Seagate HD over voor de verkoop/inruil....
Zou echt kewl zijn... 20" op mn bureau en met draadloze muis in bed gaan hangenDiVxjes ook gewoon op monitor kijk ipv TV
geen 1500
ach ja... als ie straks werkt voor minder dan 200,- vind ik het best
kan ik mn 2e monitor (15") aan een maat van me geven
Pagina: 1