20" sony Trinitron defect :(

Pagina: 1
Acties:

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb vandaag van iemand een 20" :D monitor gehad.. het ding heeft een hele tijd ongebruikt in een magazijn gestaan en mocht voor niks weg :)
Het enige punt is dat ie een verstoord beeld, het is niet bekend of ie het voordat ie in het magazijn werd gezet nog deed.. Ik heb m net opengeschroeft en uit gestofzuigt en het is wt minder geworden maar npgsteeds zwaar onleesbaar :(

Weet iemand toevallig een thuis-TV-reparateur in de buurt van Tilburg die dat ding voor weinig een keer na wil kijken?

BVD

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Verwijderd

Ik denk niet dat dit echt makkelijk te repareren is. Het lijkt me nl een vrij ernstig probleem. En het kost je waarschijnlijk ook nog een paar meyer ook! :'(

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 23:37 schreef Brabus het volgende:
Ik denk niet dat dit echt makkelijk te repareren is. Het lijkt me nl een vrij ernstig probleem. En het kost je waarschijnlijk ook nog een paar meyer ook! :'(
Voor een goede 20" heb ik wel een paar meier over...

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29
Je wil een tv reparateur laten kijken naar een advanced monitortje van Sony? Lijkt me niet slim. Wel zonde...

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
garantie opsturen?? (dus naar sony)..

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 16:57
Als het beeld gewoon wazig is, ergens aan de binnenkant zitten een paar draaiknopjes onder andere voor de focus, misschien kan je er daarmee wat aan veranderen.

Verwijderd

kun je misschien wat duidelijker zijn over het probleem met die monitor?
is het beeld onscherp?lopen de kleuren ernaast?
want misschien kun je het dan wel zelf oplossen
en je een paar meiertjes uitsparen.>:)>:)>:)

• GreenPictures
De kleuren zijn nog normaal
Het beeld is verstoord in vorm:

Mn XP taakbalk staan nog wel onderaan zonder icoontjes (maar dat komt warschijnlijk omdat het maar een stuk van de blauwe balk is) het scherm maar de rest van de 95% scherm zit in de bovenste 25% en het "loopt" snel...

Ik heb er best een paar meiertjes voor over... Zo'n scherm kost nieuw 1500,- Afbeeldingslocatie: http://setiforum.mine.nu/ubb/smilies/eek.gif ofzo ik heb ook nog een 15" en een 1 jaar oude 8.4Gb Seagate HD over voor de verkoop/inruil....

Zou echt kewl zijn... 20" op mn bureau en met draadloze muis in bed gaan hangen 8-) DiVxjes ook gewoon op monitor kijk ipv TV :)

• JvdBosch
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 07:30
Klinkt als een paar defecte c-tjes, torretjes of potjes. Denk niet dat je daar zelf wat aan kan doen. Misschien kun je de printbanen goed nakijken of daar geen breuk in zit, of dat een onderdeeltje niet meer goed vast zit, maar verder geef ik je weinig kans....

e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur

• GreenPictures
Defecte c-tjes?

Bedoel je IC-tjes??

Ik heb m net weggebracht naar een TV-audio zaak... ze gaan m nakijken :)

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 16:57
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:04 schreef Tranced het volgende:
c-tjes?
condensator-tje :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:45 schreef Tranced het volgende:
De kleuren zijn nog normaal
Het beeld is verstoord in vorm:

Mn XP taakbalk staan nog wel onderaan zonder icoontjes (maar dat komt warschijnlijk omdat het maar een stuk van de blauwe balk is) het scherm maar de rest van de 95% scherm zit in de bovenste 25% en het "loopt" snel...

Ik heb er best een paar meiertjes voor over... Zo'n scherm kost nieuw 1500,- [afbeelding] ofzo ik heb ook nog een 15" en een 1 jaar oude 8.4Gb Seagate HD over voor de verkoop/inruil....

Zou echt kewl zijn... 20" op mn bureau en met draadloze muis in bed gaan hangen 8-) DiVxjes ook gewoon op monitor kijk ipv TV :)
zo'n scherm kost nieuw 700-800 piek :P
geen 1500 :P

• GreenPictures
ach ja... als ie straks werkt voor minder dan 200,- vind ik het best :) kan ik mn 2e monitor (15") aan een maat van me geven :)

Pagina: 1