Satelliet internet via BySky

Pagina: 1
Acties:

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 20:33
Heeft iemand hier ervaring mee?
Is er een provider waarmee je onbeperkt mee kan inbellen, zodat je de hele dag online kan zijn?
Hoe duur is een isdn abonnement?

Of moet ik toch maar casema (kabel) nemen met 3kb/sec?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:14
isdn abbonnementen zijn niet duur (nou ja 't is maar wat je onder duur verstaat)
Zover ik weet kun je bij deze vorm van internetten niet kiezen wie je provider is, dat zal altijd de organisatie zijn waarvan jji mag internetten via dat soepbord op je dak. Het probleem hierbij is dat je dus wel snel kunt internetten (het is gewoon retesnel als je het vergelijkt met isdn en kabel) maar je telefoontikken lopen gewoon door daarom heb ik er zelf ook nooit voor gekozen want dat is nou juist het probleem bij internetten, die verdomde telefoontikken

Strava | AP | IP | AW

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 20:33
Is er niet een provider waarbij je voor een vast bedrag per maand onbeperkt kan inbellen?

• wizzard
  • Laatst online: 17-04 15:19
KIJK HIER

en isdn vaste lasten is geloof ik 85 gulden per maand

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• beerns
  • Laatst online: 30-07 18:40

beerns

it is I, Leclerc

Op vrijdag 19 oktober 2001 13:55 schreef Oesie het volgende:
Is er niet een provider waarbij je voor een vast bedrag per maand onbeperkt kan inbellen?
NEE, het internetten via de satelliet valt erg tegen.
Voor je upstream ben je gewoon je inbel nodig. Je downsteam gaat wel op red. snelheid. Echter, als je VEEL geld hebt is het wel mogelijk om up/downsteam via de satelliet te doen. Maar dan is het wel erg duur. (d8 zo'n 2000 p/mnd)

Kijk ook ff hier: http://www.satellitemagazine.com/achtergronden/internet/9.htm

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....