Toon posts:

Black & White

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HELP!! Ik wil B&W installeren op een P3 450 mhz, 256 MB, voodoo2 maar hij loopt al bij het opstarten vast!! Het installeren gaat prima, maar als ik het spel dan opstart zie ik het 'kleine' vierkante scherm met Black en White logo erop en dan kapt ie ermee.. wat kan het zijn?
Heb de nieuwste opengl drivers voor m'n videokaart gedowned en volgens mij wordt Voodoo2 ondersteund door B&W!!??

HELP ME!!! want b&w lijkt me zo cuul :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er een patch is voor B&W die problemen met de voodoo banshee oplost. Misschien dat deze ook werkt voor jouw voodoo 2? Je kunt de patch hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 17:37

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Geen reactie... waarschijnlijk zit ie m dan nu al vrolijk te spelen :z

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 21:56
hij moet 't doen, want ik had ook p2 450 met 256 MB
en voodoo2 (ok dan 2 stux)
deed 't prima, maar je moest 't niet in high
detail proberen
ik heb nooit patches of wat dan ook geinstalleerd
hij deed het zo ook wel

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B&W had een probleem als je niet constant een connectie op internet had. Ik had toen nog een modem toen ik em speelde en hij sloeg dus ook al in het begin vast. Ik weet niet de preciese oplossing meer maar het was een commandline optie. Toen ik eenmaal die commandline optie had toegevoegd werkte ie perfect.

Kijk anders even op www.planetbw.com, daar zal het vast wel ergens in de FAQ staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

ik zou iig dus minder detail en de patch porberen.
trouwens: BnW is wel ff leuk, maar in level 3 of 4 ofzo wordt het saai om steeds weer voor je dorpen te moeten zorgen etc. (dan weet je nu ook waarom ik puur slecht ben)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Pff, wie speelt er nou nog black & white

ik heb het origineel hier liggen, ik heb er in totaal 1 weekendje lol van gehad, daarna was er geen fuck meer aan.
maargoed, misschien denken anderen daar anders over.

Ga liever iets van Max Payne of Red Faction spelen ofzo (heb ik ook niet langer dan 1 weekend plezier van omdat je dat ook met een paar uur uitgespeeld heb)
Denk met Commandos 2 wel wat langer bezig te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 19 oktober 2001 10:08 schreef CyberTijn_ het volgende:
Pff, wie speelt er nou nog black & white

ik heb het origineel hier liggen, ik heb er in totaal 1 weekendje lol van gehad, daarna was er geen fuck meer aan.
maargoed, misschien denken anderen daar anders over.

Ga liever iets van Max Payne of Red Faction spelen ofzo (heb ik ook niet langer dan 1 weekend plezier van omdat je dat ook met een paar uur uitgespeeld heb)
Denk met Commandos 2 wel wat langer bezig te zijn :)
Ja nee nou noem je leuke spellen op :z
Red faction ziet er niet uit en de max payne engine is ook zo traag als dikke stront, terwijl het nog niet eens veel voorstelt (dus hoe moet hij dat in hemelsnaam gaan draaien op z'n p3 450 en voodoo2 |:(). Maar goed, misschien denken anderen daar anders over...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 15:54 schreef OiSyN het volgende:

[..]

Ja nee nou noem je leuke spellen op :z
Red faction ziet er niet uit en de max payne engine is ook zo traag als dikke stront, terwijl het nog niet eens veel voorstelt (dus hoe moet hij dat in hemelsnaam gaan draaien op z'n p3 450 en voodoo2 |:(). Maar goed, misschien denken anderen daar anders over...
Mjah. Daar denk ik anders over. Prop er eens een fatsoenlijke kaart in, en kom dan nog eens blaten over Max Payne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op vrijdag 19 oktober 2001 15:57 schreef Courage het volgende:

[..]

Mjah. Daar denk ik anders over. Prop er eens een fatsoenlijke kaart in, en kom dan nog eens blaten over Max Payne.
jij weet niet eens wat voor kaart ik heb, dus wat loop je zelf te blaten?
Ik heb nu een athlon 800 classic en Geforce 2 GTS. Voor de rest draaien al mijn spellen soepel, dus ga niet vertellen dat het aan mijn systeem ligt

het gaat trouwens helemaal niet over mij, het gaat om het feit dat de topic starter max payne sowieso al niet kan draaien (wat je zelf ook aangeeft aangezien ik er een fatsoenlijke kaart in moet doen), dus een lekkere tip is het dan van die gast

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op donderdag 18 oktober 2001 23:24 schreef SiXpAcK het volgende:
HELP!! Ik wil B&W installeren op een P3 450 mhz, 256 MB, voodoo2 maar hij loopt al bij het opstarten vast!! Het installeren gaat prima, maar als ik het spel dan opstart zie ik het 'kleine' vierkante scherm met Black en White logo erop en dan kapt ie ermee.. wat kan het zijn?
Heb de nieuwste opengl drivers voor m'n videokaart gedowned en volgens mij wordt Voodoo2 ondersteund door B&W!!??

HELP ME!!! want b&w lijkt me zo cuul :'(
heb je de echte versie?
want ik heb zelf hem een keer geschreven en toen had ik het zelfde probleem. Maar de echte de3d het wel gewoon >:)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
euhm :D
Pagina: 1