Toon posts:

Hp Network Scanjet 5 troubles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat ding graag via TCP/IP gebruiken op een Netware 5 netwerk.

Helaas lijkt dit niet te werken, het lijkt er op dat hij voor Netware perse IPX/SPX wil hebben.

Om 'm met TCP/IP aan de praat te krijgen moet je een server hebben welke de deamon draait voor dit apparaat.

Probleem: oorspronkelijke driver CD (met daemon) weg.
Probleem2: HP biedt deze daemon niet als download aan, alleen een update waarvoor je de oorspr. nodig hebt
Probleem3: HP wil alleen praten met klanten als het apparaat nog in garantie zit of tegen een tarief van bijna Fl.70,-

Conclusie1: HP sucks
Conclusie2: Ik moet iemand vinden die dezelfde HP scanjet bezit (network scanjet 5) en die zo vriendelijk is mij een image van de driver CD danwel de deamon-setup te mailen.

Heb bijna een half uur met 'dat wijf' van HP zitten discusseren. Ik vind het dus echt belachelijk dat de oorspr. drivers gewoon NIET te vinden zijn. Ik weet dat ze ergens op de FTP site staan, ergens tussen die 200bestanden in de /pub/products/scanners/drivers directorie maar om het juiste bestandsnaampje te horen moet ik HP eerst 70 piek betalen.

Verwijderd

Topicstarter
overigens zijn alle suggesties om die scanjet over tcp/ip met netware te laten praten welkom.

• elsegre
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 15:05

elsegre

Ti 3Al-2.5V

1 het is toch 59,- ?
2 Ik zal is voor je kijken :)

No news is bad news.