Toon posts:

red faction advies voor einde

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nogal wat moeite om de code te kraken, maar wat ik gedaan heb is telkens als ik er weer een goed had dan drukte ik op pauze en schreef het op, zo kon ik als het fout ging sneller het eerste gedeelte van de code intyppen. heeft mij in ieder geval goed geholpen want ik had hem meteen goed.

ooh ja !

Red Faction 2 mag er van mij wel komen !

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

code was bij mij elke keer anders
waar heb je 'm gesaved ?

na een minuutje kloten was ik er voorbij.. sim-pel

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

pcies, Code was bij mij ook random, en de eerste keer dat die bom afging, was me laatste save bij die laatste muts die je moet afschieten....

maar spel was zekers de moeite waard....zit ook op updates te wachten en op een bot, zodat ik offline kan oefenen (casema is niet zo goed om online te spelen)

dus als iemand een bot weet?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:15

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het hele spel was nogal mega sim-pel, khad hem in 4,5 uur uitgespeeld.

verder is het een erg goed spel, hij had alleen wel wat uitgebreider mogen zijn. :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Ik overweeg om dit spel te kopen, is het nou echt leuk?
Op de doos staat namenlijk dat alles kapot kan :P , maar ik had de mutiplayertest, en daarin kun je alleen wat muurtjes doorschieten :(

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik vind de graphics zwaar tegenvallen... gameplay is ook niet echt bar (heel erg HalfLife achtig). En je kunt lang niet alles opblazen, alleen rots, maar je zit de meeste tijd in gebouwen.

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Spel is best leuk. Verhaal is aardig al wordt je er niet echt in meegezogen zoals in Half-Life, je wordt alleen een beetje afgekafferd dat je beter je best moet doen.

Grafisch is het niet top maar ook niet echt slecht, de geomod engine had wel beter uitgewerkt mogen worden. Voertuigen zijn wel vet, vooral als je achterop zit en mag schieten :)

Spel is best 100 piek waard vind ik, multiplayer is best cool en singleplayer is ook de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet helemaal waarom iemand een vergelijkbaar spel met half-life slecht vind ?????

Half-life is in mijn ogen nog steeds het beste singleplayer spel (multiplayer eigenlijk ook wel)

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:16

PringleMaster

A.K.A. Delta

Op maandag 22 oktober 2001 15:49 schreef pcvanvliet het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom iemand een vergelijkbaar spel met half-life slecht vind ?????

Half-life is in mijn ogen nog steeds het beste singleplayer spel (multiplayer eigenlijk ook wel)
Ieder z'n smaak he :)

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Verwijderd

Topicstarter
Je moet natuurlijk ook wel elk spel vergelijken met games die rond dezelfde tijd zijn uitgebracht, en dat is nogal vaak de fout die mensen maken die zeggen dat HL een K*T spel is. Red Faction heeft dan wel niet zulke denderende grafics, maar er zitten zeker een paar leuke factoren in, zoals het combineren van voertuigen besturen en schieten, die code voor die bom kraken, en knokken met eindbazen vind ik ook altijd wel geslaagd, plus het feit dat je in je wereld wat meer kapot kunt knallen. Heeft iemand trouwens al eens geprobeerd om een bom aan iemand vast te maken, is erg komisch dan gaan ze als een kip zonder kop schreeuwend rondrennen.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
code was een eitje

en bom aan iemand vast maken is leuk ja

paar keer gedaan

hoopte eigenlijk dan dat die dodo op een paar bewakers of zo zou aflopen maar meestal loopt hij dan de verkeerde kant op

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Topicstarter
ja, en meestal waren ze ook niet in een keer dood als je die bom dan detoneerde.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
ik dee psies hetzelfde als jij, alleen ik sloeg het gewoon op in mn hersenen, daar zijn die dingen namelijk best geod in 8-)

Verwijderd

Topicstarter
poepoe, though guy, voor sommigen van ons die zelfs nog een rekenmachine nodig hebben om 1+2 uit te rekenen is het dus wat minder makkelijk.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-02 11:03
Ik vind het wel een grappig spel, ik zit nu alleen wel vast :?

Ik moet die die capek killen, ik weet dus alleen niet hoe, of wat je nou precies moet doen ?
Er zitten er hier vast wel een stel tussen die het weten ;)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:55

Raimond613

Simracer

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:46 schreef -= MaZe =- het volgende:

Ik moet die die capek killen, ik weet dus alleen niet hoe, of wat je nou precies moet doen ?
Gewoon op hem schieten, en als hij schiet snel weglopen. Als je hem ongeveer 10 - 15 keer raakt is valt ie naar beneden en krijg je weer een filmpie.

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 oktober 2001 19:46 schreef -= MaZe =- het volgende:

Wat je het beste kunt doen is naar die vrouw bovenaan die trap lopen, daar ligt wat health en daar ligt een snipergun, hiermee kun je door een gat in de muur, zonder geraakt te worden op hem schieten, en hij is dan vrij snel de sigaar !
Pagina: 1