Toon posts:

CD-romspeler maakt (te)veel toeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik MP3-files afspeel vanaf CD-rom maakt de drive (Creative CD5533E) veel toeren. Is hier iets aan te doen, of hoort dit gewoon bij dit type DC-romspeler??
Als ik de brander voor het afspelen gebruik draait ie lang zo snel niet. Ik vindt dat straaljagergeluid knap irritant.

Verwijderd

Hmm doet mijn Aopen ook ja :(

Verwijderd

hij maakt gewoon veel geluid........... :r :(

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

Drivespeed eens proberen :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op donderdag 18 oktober 2001 22:28 schreef exter het volgende:
Als ik MP3-files afspeel vanaf CD-rom maakt de drive (Creative CD5533E) veel toeren. Is hier iets aan te doen, of hoort dit gewoon bij dit type DC-romspeler??
Als ik de brander voor het afspelen gebruik draait ie lang zo snel niet. Ik vindt dat straaljagergeluid knap irritant.
Wel eens een Pioneer 16x DVD-romspeler gehoord? :D over straaljagergeluid gesproken

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook drives die minder toeren maken tijdens het afspelen van MP3-files vanaf CD-rom? Maar DAE moet ook goed zijn.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 20:26

-Stef-

Slainthe!

Zoals al eerder gezegd zijn er gewoon proggies te krijgen (bv Drivespeed, Nero heeft ook iets dergelijks op Ahead.de) waarmee je de toeren (en dus herrie) kunt verlagen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 22:42 schreef -Stef- het volgende:
Zoals al eerder gezegd zijn er gewoon proggies te krijgen (bv Drivespeed, Nero heeft ook iets dergelijks op Ahead.de) waarmee je de toeren (en dus herrie) kunt verlagen.
'k Zal er eens om zoeken, dank.....

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op donderdag 18 oktober 2001 22:41 schreef exter het volgende:
Zijn er ook drives die minder toeren maken tijdens het afspelen van MP3-files vanaf CD-rom? Maar DAE moet ook goed zijn.
Zitr Zit nu MP3 te luisteren met een IBM 8X Hoor m alleen als ie helemaal opnieuw moet opspinnen wat ie weinig doet als je toch aan het luisteren bent. Tis wel eentje die in een laptop zit :)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

[dubbelpost]

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 16:55
Mijn Asus 40X spelertje ken ik lekker vertragen door 1 sec op de 'play' knop drukken. Dan is ie 32X. Nog een keer en hij is nog minder, en dan nog minder, en dan nog minder, etc...

En OOHHH :9~ :o, wat heb ik een rust... :7

Verwijderd

Topicstarter
Op de Play-knop? Als ik dat doe begint het nummer enkel van voren af aan, verder gebeurt er niks. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Met Nero Drivespeed de leessnelheid op 2X gezet, is hier akelig stil geworden, op MP3-sound na. :)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-04 20:26

-Stef-

Slainthe!

Here you go. :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 16:55
Op donderdag 18 oktober 2001 23:09 schreef exter het volgende:
Op de Play-knop? Als ik dat doe begint het nummer enkel van voren af aan, verder gebeurt er niks. :'(
Dit werkt natuurlijk niet bij een muziek cd :o
Pagina: 1