Op vrijdag 15 maart 2002 16:21 schreef suprguard het volgende:
Beeldschermeigenschappen
Geavanceerd
Weergaves
Klik op monitor en zet je max refreshrate op 100 hz ofzo
daarna kun je als het goed is wel je refreshrate instellen en blijft hij ook bewaard.
Werkt onder XP en 2000. ME weet ik dus niet. Kijk anders op
www.rage3d.com op de forums en doe search
succes ermee
Zo zou het inderdaad moeten werken, onder WinXP werkt het ook zo, ook bij mij. Alleen helaas niet onder WinME

Heb WinME overigens alleen voor de spellen geinstalleerd, maar ik denk dat de meeste spellen nu ook wel onder XP werken, dus laat ik me maar bij dit idiote euvel van de ATi-drivers neerleggen...
En hiostu, het feit dat nVidia dezelfde problemen heeft kun je met een eenvoudig progje als Refreshfix oplossen (ik praat uit ervaring, met mijn vorige kaart, een Geforce 2, gebruikte ik dit progje en alle refreshrate problems onder welk OS ook waren daarmee opgelost)
Bij ATi valt het probleem zelfs met utilities als r3dtweak o.i.d niet op te lossen onder WinME.
Daarbij heeft 't ook echt met de driver van ATi te maken, aangezien deze niet eens een optie heeft onder WinME om de refreshrate in te stellen. Da's toch niet normaal lijkt me.
En de redenatie dat nVidia hetzelfde probleem geeft en daarom ATi niet verantwoordelijk is voor het goed functioneren van haar drivers en mijn reactie dus wordt afgedaan als een flamebait kan ik niet volgen