mod files, zijn ze er nog... xm3 669 etc.

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

Topicstarter
Ik krijg opeens ontzettende heimwee naar die goeie oude muziek modules. Weet iemand nog een site waar ik een paar van die oude dingen kan neerhalen?

Glory days they were !

where is my car?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

www.google.com

daar staat zo'n zoekbalkje

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• nixan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-08 19:11

nixan

and then?

Topicstarter
wijs doen? Grote jongen hoor...

Ik kom vanaf altavista steeds terecht op fortunecity en geocities troep die al lang verdwenen is.
Bovendien zijn kon ik op GoT ook geen verwijzingen vinden.

Dus, laat mij... ik vraag gewoon wat

where is my car?

Verwijderd

MODs worden niet echt meer voor spellen gemaakt, maar in Unreal en Unreal Tournament zijn ze nog gebruikt.

Waarom zou je een Mp3 van ruim 3MB in een spel gebruiken als het ook met een XM MODfile van 1MB kan. Ze draaien een stuk soepeleren tijdens het spelen en de muziek wordt ook nog eens in real-time afgespeeld.

MOD moet gewoon weer meer worden toegepast in PC spellen.. :)

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 10:26

jbr

Right back @ ya

Toevallig :) Ik ben vandaag nog met Fasttracker2 aan het klooien geweest (onder WinXP -> Hij draait! ;))
Ik heb wat avondjes doorgebracht daarmee zeg... ik wilde ook die "goede oude tijd" weer ophalen, maar helaas kan ik IRQ 9 (die mijn SB gebruikt) niet in FT2 aanspreken, dus geen geluid....

Maar ja...waar vind je die mod-files? Echt geen idee. Ik zal de komende dagen eens zoeken en wat ik vind hier posten ok?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 oktober 2001 22:35 schreef jbr666 het volgende:
Toevallig :) Ik ben vandaag nog met Fasttracker2 aan het klooien geweest (onder WinXP -> Hij draait! ;))
Ik heb wat avondjes doorgebracht daarmee zeg... ik wilde ook die "goede oude tijd" weer ophalen, maar helaas kan ik IRQ 9 (die mijn SB gebruikt) niet in FT2 aanspreken, dus geen geluid....

Maar ja...waar vind je die mod-files? Echt geen idee. Ik zal de komende dagen eens zoeken en wat ik vind hier posten ok?
Nee, doe maar niet. Ook op mod files zit copyright. Zelf maken ok, maar ernaar vragen of hier links neerzetten liever niet.
Erover lullen ook ok, maar daarvoor is dit topic verkeerd begonnen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.