Toon posts:

Planescape Torment en Ravel???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met het vinden van Ravel's maze????
Ik heb het bloed van Kessai-Serris.
Nu moet ik alleen nog bij die geheimen portal zien te komen, wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Kan je die twee vragen niet in 1 topic posten :?

Om de portal te krijgen moet je bij de Dustmen naar binnen; een opdracht om iets bij de Dustmen te gaan halen kan je volgens mij ergens krijgen bij die gast naast de overdekte markt.
Wie kan mij vertellen op welk level je moet zitten om te overleven in de Dungeons onder Sigil.
Heeft Under Sigil nog enige impact op de verloop van het verhaal of is het gewoon om je experience omhoog te krikken?????
Hangt ervan af wat je stats zijn, en hoe groot je party is.
Als je mijn eeuwige advies hebt opgeveolgd en begonnen bent met je Constitution op 25 zetten (= regenerate 3 HP's per seconde), dan kan je er in je eentje rondrennen, ook als wizard. Het tofst is dan nog om Nordom mee te nemen.

Het is alleen maar om XP; maar je kan erg snel XP krijgen daar en level up gaan in Torment is koel. Zeker als Wizard wil je toch gewoon die level 9 spells kunnen casten. :) (Celestial host! Symbol of Torment!)

Overigens wordt Undersigil nog gaver als je al naar ravel geweest bent en dan weer terug komt; dan kan je er, dat is random, erg toffe items vinden bij de Glabrezu's. Ik meen me dingen te herinneren als de Aegis of Torment en de Ring of Zero. :9~

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?