Toon posts:

Hauppauge Win / TV Theater of Pinnacle Studio PCTV

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte heren/dames,

Ik heb een probleempie. Deze jongen wil graag een nieuwe TV-kaart kopen. Aangezien ik helemaal geen ervaring hiermee heb(had), heb (had) ik besloten om mezelf hiet op te orienteren. Naar wat gezocht te hebben op GoT werd ik al een stuk wijzer.
Ja, Leer mode indicator = Laag ------------[]- Hoog :P.
Na veel gezocht te hebben en gelezen, ben ik erachter gekomen dat ik de volgende keuze wil maken:

Hauppauge Win / TV Theater
Lijkt me een zeer netjes kaartje, veel dingen erbij, stereo etc. Maar is dit in de praktijk ook zo??? Heb ik ook daadwerkelijk waar voor mijn geld(340 gulden is een aardig bedragje)? Ik hoor het graag va iemand die in de praktijk ervaring met deze kaart heeft.

Pinnacle Studio PCTV
Hierover ben ik helemaal nog niet uit. Is deze kaart nou wel/niet goed? Ik draai win2k pro en ik las dat sommige mensen hier problemen mee hadden, iemand wat mee info? O ja, wat is de site van Pinnacle want die lui willen niet gevonden worden door mij.

Bent u het niet eens met mijn selectie?? Suggesties zijn ook altijd welkom :)
Alvast bedankt voor enige reply's.

grtz q

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Site Pinnacle

Oh ja, er loopt ook nog een draadje over een TV-Radio-kaart die volgende week bij de ALDI te koop is, misschien ook wel interessant voor jou.

-

Verwijderd

Topicstarter
mooi, ik zal eens kijken, tnx

Verwijderd

Hier zijn al superveel topics over geweeest, dit zijn zowat de 2 bekendste TV kaarten.

http://gathering.tweakers.net/forum/find

Dit topic is gesloten.