Onzinnig onderwerp in HK FAQ

Pagina: 1
Acties:

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56
Ik was net weer eens de HK FAQ aan het doorlezen toen zag ik een stuk tekst dat totaal nix met de HK te maken heeft.
Het gaat dus hierom:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/162963
:? Dutch Power Cows naar zachte waren?
Inderdaad, behalve dat DPC formeel software behandeld is in het verleden ook gebleken dat DPC minder leden trekt als het laag in de lijst staat (exposure). Om niet met de General Chat te laag op de lijst te komen is vervolgens DPC bij Zachte Waren ingedeeld om het ledenverlies te beperken/voorkomen.
Beetje onzinnig? :)

BTW, dat *UPDATED* in de topictitel kan toch ook onderhand wel weg lijkt me. :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat *UPDATED* is alleen nuttig als er een datum bij staat, anders niet.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Is niet onzinnig, wel outdated.

DPC stond vroeger in General Chat, en is daar weggehaald. Dat het in de FAQ-HK staat verbaast mij nu ook wel een beetje, maar er zal vast een reden voor zijn geweest.

Anders hadden mensen dit namelijk wel eerder geroepen :)

Volgens mij kan dat stukkie er wel uit, maar da's aan een andere mod. (Ik kan het niet, en ik ben geen GC-Mod :))

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat *UPDATED* heb ik wel uit de topic titel gehaald ;).

Over het aanpassen van de faq ga ik niet, ik zal proberen iemand te zoeken /vinden
:o die hier _wel_ iets nuttigs over kan zeggen :). Moment... wordt aan gewerkt ;).

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:? Mijn topic stond op SG, maar nu in de HK. En ik heb (nog) geen HK leesrechten.
het topic was door de user verkeerd geplaatst, zodoende is dit een userprobleem/paradox. Jammer maar helaas in dit geval. ;(
Meteen ff weggehaald, is een _beetje_ stom om in HK te zetten als de betreffende users daar niet kunnen komen ;)

Dat gaat nu naar de SG faq...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:38 schreef Bulldog het volgende:
Over het aanpassen van de faq ga ik niet, ik zal proberen iemand te zoeken /vinden
:o die hier _wel_ iets nuttigs over kan zeggen :). Moment... wordt aan gewerkt ;).
Er loopt inmiddels in het crew forum een topic... de SG /HK faqs zullen op korte termijn ge -re -styled worden ;). Er staan nu veel dingen dubbel, zijn niet meer van toepassing ed.

Dit alles om eea. nog net iets duidelijker te maken.

Verwijderd

[offtopic]
Voor wat betreft de algemene faq, is het geen goed idee daarin (of anders in het topic 'Faq's' in het MF) een linkje op te nemen naar rfc1855 - de algemeen geldende netiquette regels. Dat document is op sommige punten wat achterhaald, danwel niet echt van toepassing op GoT, maar anderer punten zijn nog erg actueel:
- Remember that all these services belong to someone else. The
people who pay the bills get to make the rules governing usage.
Information may be free - or it may not be! Be sure you check.
Mooie regel om mensen die constant tegen het beleid schoppen eens op te wijzen.
(temeer daar internet providers (iig. xs4all) deze regels ook hanteren in hun A.V.)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 19 oktober 2001 12:47 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Meteen ff weggehaald, is een _beetje_ stom om in HK te zetten als de betreffende users daar niet kunnen komen ;)

Dat gaat nu naar de SG faq...
Da's wat practischer Jah :D

Verwijderd

ff compleet OT, waarom zijn er geen Spielerij FAQ eigenlijk?

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 13:01 schreef Aspi het volgende:
ff compleet OT, waarom zijn er geen Spielerij FAQ eigenlijk?
Zie ook: [topic=277620/1/100] :X :X ;).

Verwijderd

Ehm tjah, ik heb het geloof ik al een tijdje op stapel liggen dat de Faq aangepast moet worden...
Ik zal er vanavond mee verder gaan...

De laatste update was trouwens van de dbz-ers maar dat kon er al na 1 dag uit ;(

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 13:04 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Zie ook: [topic=277620/1/100] :X :X ;).
heh, oops niet gezien :)
Pagina: 1