Toon posts:

counter services

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er gratis diensten zijn die je site statistiek bijhouden, maar dat de info die je daarmee krijgt alleen door jou te bekijken is?

zoiets als nedstat in feite, alleen dan zonder icoon en link erbij zodat iedereen de statistiek kan zien, maar iets wat alleen door de webmaster te zien is?

en dan wel zonder icoon, want anders staat het zo onproffie.. :D

ik kan ook zelf in php wel een teller maken maar zo mooi en uitgebreidt als zo iets als Nedstat is natuurlijk heel tijd-rovend en vrij lastig, dus vandaar dat ik hoop dat er wat andere services zijn!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 18 oktober 2001 21:27 schreef _Assassinator_ het volgende:
Weet iemand of er gratis diensten zijn die je site statistiek bijhouden, maar dat de info die je daarmee krijgt alleen door jou te bekijken is?
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=gratis+counters&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Zoeken is zo moeilijk toch niet?[/url]

Ga maar 'ns kijken bij TheCounter.com. Die bieden (volgens mij) password-protected stats aan.
Maar goed: voor niks gaat de zon op dus wil je zoiets dan moet je er niet gek van opkijken dat daar geld voor gevraagd wordt.

Verwijderd

Topicstarter
[b]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=gratis+counters&data%5Border%5D=relevance#hitstart]Zoeken is zo moeilijk toch niet?[/url]
Het is niet zo zeer dat het zoeken zelf moeilijk is, het gaat alleen om het zoeken van de info die ik nodig heb die ik niet kan vinden..
er wordt genoeg over nedstat enz. gepraat maar wat ik zoek is anders

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op donderdag 18 oktober 2001 22:00 schreef _Assassinator_ het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat het zoeken zelf moeilijk is, het gaat alleen om het zoeken van de info die ik nodig heb die ik niet kan vinden..
er wordt genoeg over nedstat enz. gepraat maar wat ik zoek is anders
Er bestaat meer dan GoT alleen

Flickr

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Er bestaat zeker meer dan GoT alleen, daarom ben ik ook wat laat met mijn slotje. Maar beetje zoeken mag best, was anders geweest als dit het Alg. HelpDesk Forum had geheten.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.