3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
En hoeveel up en down.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb @home kan iemand mij vertellen hoeveel upload ik heb en hoeveel spelers ik kan hosten dan?
Thx
Verwijderd
16 kb/s upload.... is beveiligd bij @homeOp vrijdag 19 oktober 2001 09:56 schreef DarkJedi het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af, soms host ik even een dedicated server voor me OFP clan (we zoeken BTW nog ervaren spelers)
Ik heb @home kan iemand mij vertellen hoeveel upload ik heb en hoeveel spelers ik kan hosten dan?
Thx
Verwijderd
Hangt ook van je pc af.... een 486 kan lang niet zoveel spelers aan dan bijvoorbeeld een Dual Xeon 1,7 ghz!!Op vrijdag 19 oktober 2001 10:00 schreef DarkJedi het volgende:
Ok dank je mark, maar iemand ook een idee hoeveel spelers?
Ik heb een AMD 1,4 GHz 256 DDR dus dat zit wel snor alleen hoeveel spelers kan ik hosten vanwege me uplo@d en wil mark zijn kop even houden anders schiet mijn arm uit naar de linkerkant
Verwijderd
Oh... zit je naast mij?? Had ik niet door... Ik sliep denk ik.Op vrijdag 19 oktober 2001 10:11 schreef DarkJedi het volgende:
mark zit niet zo te spammen je zit naast me je kan me zo ook wel vertellen hoeveel upload ik heb.
Ik heb een AMD 1,4 GHz 256 DDR dus dat zit wel snor alleen hoeveel spelers kan ik hosten vanwege me uplo@d en wil mark zijn kop even houden anders schiet mijn arm uit naar de linkerkant
Maar als je je vuist maar bij je houd!!
Hey mark even kappen anders wordt die nog gesloten en dan krijg ik helemaal geen antwoorden meer!Op vrijdag 19 oktober 2001 10:13 schreef Markiedam het volgende:
[..]
Oh... zit je naast mij?? Had ik niet door... Ik sliep denk ik.
Maar als je je vuist maar bij je houd!!
En die antwoorden van jouw slaan ook nergens op, jij wil gewoon posts hebben om in Huiskamer te kunnen spammen
Verwijderd
SorryOp vrijdag 19 oktober 2001 10:14 schreef DarkJedi het volgende:
[..]
Hey mark even kappen anders wordt die nog gesloten en dan krijg ik helemaal geen antwoorden meer!
En die antwoorden van jouw slaan ook nergens op, jij wil gewoon posts hebben om in Huiskamer te kunnen spammen![]()
![]()
"Ik weet waar je huis woont!"
Ja en nu haalt die hoer die link weg!
En flikker op met je wannabee modje sickbasterd!
Verwijderd
me nieuwe systeem: AMD64 3400 Newcastle - Asus k8V - 2x 512 corsair TWINX - 3200LL cas2 - Radeon 9600XT 256mb - 36gig WD Raptor SATA @ 10.000rpm - 120 gig Maxtor @ 7200 - en ik kon ook dvd's bakken zelfs. Nu een MacBook