/me zoekt goedkoper internet...

Pagina: 1
Acties:

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
pa begint laatste tijd een beetje te zeuren over tel. rek. nou is dat niet de eerste keer dus ik dacht laat ik dr is wat aan doen.

bij wanadoo heb je zo'n aanbieding van hometime ofzo, gratis internet voor 1 euro. wel 66 gulden abo kosten... en het kan alleen met 56k modem. laat ik nou net een isdn modem hebben... :(

dr was ook bij wanadoo nog zo iets van 30 uur gratis voor 46 gulden ofzo. wel geschitk voor isdn. dat lijtk me opzich wel iets. zijn dr nog goedkopere aanbiedingen die hier op lijken? meer dan 20 uur in iedergeval..

adsl kan hier nie en ik wil ook liever geen casema kabelmodem dus die vallen af.
mn pa zegt dat als ik mn zusjes met hun computer via mijn computer laat internetten op die hometime aanbieding dan hoef ik nooit meer internet kosten te betalen... maar... hoe laat ik mn isdn modem een 56k modem na doen? en hoe ken ik mn zusjes met hun computers via de mijne internetten? ja ik heb een netwerk (dat niet werkt op het moment ;)) en ja ik heb al van die speciale software geprobeert. 2 x gelukt van de... 50 keer dat ik heb geprobeert heb...

ken iemand me helpen? effe nog voor de duidelijkheid ik zoek dus zoveel mogelijk uur voor zo min mogelijk geld, zon aanbieding dus van 30 uur voor 46 piek ofzo. of ik doe misschien dat andere als iemand weet hoe ik mn isdn modem een 56k modem na laat doen. iemand? thnx

Ik heb echt een hele goeie PC.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
30 uur is nog steeds weinig hoor (tenmiste voor mij :) )

Als ik jouw was zou ik het volgende doen:

Casema Premium nemen (snelheid is volgens mij best ok tegenover de basic variant), netwerkje thuis aanleggen (kost ook niet meer zoveel, gewoon minimaal: 2 nic's en een crosskabel) en dan via ICS of een ander proggie i'net delen.