Ik heb in mijn oude p-166 ook zo'n kaart ingedrukt, werkt perfect. Kaartje kost iets van 79 piek.
Ik heb alleen nooit in de handleiding van die comp zien staan dat hij USB support heeft...
Ik heb alleen nooit in de handleiding van die comp zien staan dat hij USB support heeft...
http://texturizer.net/firebird/
als hij usb support heeft wil dat zeggen dat er al een usb connector op het mobo zit. je hebt alleen een kabeltje nodig. (10 of 8 pins waarschijnlijk) die moet je even ergens op de kop tikken. misschien moet je de usb eerst even enabelen in het bios trouwens.
Het beste is, direct zo'n kaartje kopen volgens mij. Want je P166 gaat toch niet al te goede USB ondersteuning hebben, en probeer maar eens zo'n ding te vinden...
(op beurzen lukt het wel)
Blog (Linux-related)
support for USB betekent dus waarschijnlijk dat er al een paar USB controller chipjes op je mobo zitten, dus je kunt voor een tientje al klaar zijn. Dat die onboard USB support slecht zou zijn is onzin. Ik heb hier een p166 met onboard USB en dat werkt prima hoor.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Gewoon bij radio piet http://www.radiopiet.nl Of enige ander modern electronica bedrijf heeft ze. MaarJe moet eff kijken want er zit namelijk meestal ook nog PS/2 bij. Duz kijk eerst welke pin configuratie je moet hebben. (Dit is bij een asus tx97e) Waarschijnlijk staat er meer info in het boekje.
die USBkabeltjes zijn gewoon bij de reguliere zaak te halen(compu home in mijn geval) kosten tientje, als je 8-pins aansluiting hebt pak je je zaagje en zaagje laatste stukje eraf(is toch onnodig, is extra ground of soms zelfs leeggelaten)
Verwijderd
Die kaartjes zijn tegenwoordig ook niet duur meer. Heb zelf een mobo gehad waarbij die USB connector echt niet goed aan te sluiten was, werd er gek van.
Maar met dat kaartje heb ik ook problemen gehad. Als die kaart was geinstalleerd deed mijn SBlive het niet goed, toen toch maar besloten USB hub eraan te hangen
Maar met dat kaartje heb ik ook problemen gehad. Als die kaart was geinstalleerd deed mijn SBlive het niet goed, toen toch maar besloten USB hub eraan te hangen
dank allemaal....is een INtel Advanced Mobo....... ik zal wel eens langsgaan bij de pc winkel in de buurt.... nog meer tips adviezen?
Pagina: 1