een cooler op je geforce 2 mx plakken

Pagina: 1
Acties:

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik heb nu een elsa geforce 2 mx maar tja echt snel is dat ding niet |:(. Er zit nu een heatsink op maar ik heb laatst een pentium 1 heatsink+fan gehad die ik nu op me geforce 2 mx wil plakken. Hoe haal ik die heatsink er nu af er zit een of andere lijm troep op (het is in ieder geval geen thermal paste), en om nu die fan er op te zetten heb ik die soort van lijm nodig waar haal ik dat. Ik zat ook te denken ik zet er thermal paste tussen en zet die fan vast met een touwtje vast zet want met alleen thermal paste valt die fan er af :). dus bottum line:
- hoe haal ik die heatsink er af???
- waar koop ik die soort lijm om em vast te zetten.
trouwens die cooler is gewoon van intel.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb de cooler er gewoon opgeschroeft.... geen idee? :)

• DirtyHennessy
ik heb geen gaatjes naast de gpu zitten

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Kleine 486-koeler erop schroeven.. past precies op de heatsink... heb ik ook! :)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op donderdag 18 oktober 2001 21:46 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
ik heb geen gaatjes naast de gpu zitten
Nee maar je kunt toch de schroefjes in het heatsinkje draaien???
Of je je cooler veel groter dan je heatsink? Ik heb ook gewoon een pentiumcoolertje op de heatsink geschroeft :)

Verwijderd

Ik heb mijn waterkoelblok er gewoon "opgebouwd" door er tiewraps overheen te spannen. 2 keer er overheen en t zit enorm vast. Gewoon parallel aan de AGP poort...

• DirtyHennessy
ik denk dat ik er dan gewoon tiewraps omheen zet. schroeven er in zetten is noet echt veilig zometeen raak je iets verkeert kan je em wegkinkelen.

• DirtyHennessy
ik denk dat ik er dan gewoon tiewraps omheen zet. schroeven er in zetten is noet echt veilig zometeen raak je iets verkeert kan je em wegkinkelen thnx 4 da help

• DirtyHennessy
mm dubbelpost

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 23:15 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
ik denk dat ik er dan gewoon tiewraps omheen zet. schroeven er in zetten is noet echt veilig zometeen raak je iets verkeert kan je em wegkinkelen thnx 4 da help
Als ik jou was zou ik je heatsink vastlijmen met ASII Thermal adheisive die je kunt kopen bij o.a. OC-Shop. Dit zit echt muurvast en koelt ook nog eens goed ook! :)

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Koop een spuit Artic Silver Adhesive, koelpasta en lijm in een.

edit:

Ok brabus, de eer is aan jou! ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

JE videokaart verknallen door in de heatsink te schroeven, weet je wel wat die dingen kunnen hebben.

ok, je moet natuurlijk geen 5 centimeter schroeven in je beeldplankje rammen |:( , maar gewoon met kleine schroeven gaat makkelijk
Pagina: 1