Toon posts:

Webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes :)

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik post het maar gewoon hier. Mijn vader en moeder hebben me omgekocht om op een 1 of andere opleiding van een week te volgen waar ik geen zin in heb; maar ze geven me een webcam. Nu wil ik graag eentje die redelijke beelden kan produceren en waarmee je ook foto's kan maken, het moet niet al te duur zijn :D

Graag wat adviezen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ohw sorry sorry, ik had deze post gewoon in audio & video forum moeten posten :'( Admins, kunnen jullie deze post aub verplaatsen?

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hummmm..... zeker ook de search niet gebruikt???
zijn al redelijk wat topics over...

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
een opleiding van een week :?

Verwijderd

Topicstarter
Search werkt bij mij niet, waarom denk je dan dat ik een topic plaats? ;) Een opleiding van een week, ja klinkt bietske vreemd maar het is een zeil-instructeurs opleiding :D

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.pcstuff.philips.com/images/products/pcvc740_750k_side_l.jpg

Philips ToUcam pro

specs:

Max. Resolution (Video: 640x480; Photo: 1280x960 ) Superior picture quality, bringing brilliant, blazing video to the desktop.

Max. Frame rate (60 fps) Capturing high quality streaming video.

Interface (USB) High compatibility and easy to connect

Sensor (CCD) Superior picture quality,by not necessary the best light conditions.

Built-in microphone No need for a separate mic, for recording.

Mac compatible /Mac software incl. Mac driver and Mac software included. Universality of operating systems.

Vooral die ccd sensor levert een betere beeldkwaliteit op. :)

Verwijderd

Zeker voor de toucam pro gaan.
Ik heb hem ook en je kan er zwaar relaxte foto's/beelden mee maken.
Echt super tevreden mee.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de specs van die philips-cam! Is het niet zo dat deze in de aanbieding is bij Albert Heijn op het moment?

Verwijderd

Zolang je maar geen Logitech Quickcam koopt..das eg bagger kwaliteit (gelukkig heb 'k heb ook maar gekregen *D )

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:13 schreef magica het volgende:
Zolang je maar geen Logitech Quickcam koopt..das eg bagger kwaliteit (gelukkig heb 'k heb ook maar gekregen *D )
ik heb hier de dexxa versie (gewoon de logitech maar dan in het blauw met dexxa erop :Y) ) echt bagger ja !! :r

ik ga volgende week is kijke voor een DIGI-CAM :9~

Verwijderd

ik zou zekers voor de toucam gaan
ik heb de toucam Xs en die bevalt me goed
Pagina: 1