Iedereen is speciaal, behalve ik.
Verwijderd
dit ook niet hoorOp donderdag 18 oktober 2001 20:43 schreef XippIX het volgende:
nee, das niet leuk
Waarom doe je het zelf dan nietOp donderdag 18 oktober 2001 20:42 schreef Gnoom het volgende:
??????????? wat is dit nou weer? Schrijf gewoon je geboortedatum bij je profiel, en iedereen weet het
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Nu welOp donderdag 18 oktober 2001 20:45 schreef Tachyon het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf dan niet![]()
Verwijderd
Op donderdag 18 oktober 2001 20:46 schreef XippIX het volgende:
Wetenschap ben ik soms dom?
het is toch handig om te WETEN hoe oud iedereen is?
Profiel misschien ?
Verwijderd
zoals de meesten die hier reageren bedoel je...klein detailOp donderdag 18 oktober 2001 20:47 schreef Flard het volgende:
17 (zoals nog de meeste hier)
Wacht laat ik een topic openen met "Hoeveel Gehaktballen heb jij vandaag gegeten ??
En dan nog een topic om te vertellen dat ik vandaag wel [5] (
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
OMDAT dit een ongelooofelijk onzin onderwerp is om over te disscussieren, want dat kan helemaal niet, en gaf ik even een aanwijzing om dit draadje helemaal niet te beginnen, en gewoon te kijkenOp donderdag 18 oktober 2001 20:45 schreef Tachyon het volgende:
Waarom doe je het zelf dan niet![]()
xippix ofzo wil er geloof ik gewoon tienduizend posts bij krijgen, en dat is em aardig aan het lukken op deze manier..gefeliciteerd.
Iedereen is speciaal, behalve ik.
En wat was je met die gegevens van plan ??Op donderdag 18 oktober 2001 20:49 schreef XippIX het volgende:
Toch wel een beetje lastig he? Om vor iederen user het profiel te gaan bekijken?
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
MEE EENS ;-)Op donderdag 18 oktober 2001 20:49 schreef Gnoom het volgende:
[..]
OMDAT dit een ongelooofelijk onzin onderwerp is om over te disscussieren, want dat kan helemaal niet, en gaf ik even een aanwijzing om dit draadje helemaal niet te beginnen, en gewoon te kijken
Het is FRIET!
Ja moet je doen man! vet goed idee!Op donderdag 18 oktober 2001 20:49 schreef violator_ het volgende:
Gare topics toch overal!
Wacht laat ik een topic openen met "Hoeveel Gehaktballen heb jij vandaag gegeten ??.
En dan nog een topic om te vertellen dat ik vandaag wel [5] () gehaktballen gegeten heb. En wedden dat dat een goed lopende draad wordt ??
Verwijderd
HK staat voor de Huiskamer, waar jij nog niet in kan komenOp donderdag 18 oktober 2001 20:55 schreef rb338 het volgende:
IMO W&L --> HK
PS: 18
Ga even in de techfora posten, wacht 3 maandjes en je hebt toegang tot de HK (zie de FAQ), daar staat het vol met dit soort dingen.
Dit topic is gesloten.
![]()