Counter-stike via winroute

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
he folks,

Weet iemand hoe je counter-strike kan spelen met 2 pcŽs achter een proxy server? (winroute) Wat in de help file van winroute staat heb ik al gedaan. Ook heb ik op de client pc het bestand "woncomm.lstt" aangepast naar het ip van de proxy server *D. Nu moet je dus mapped ports gaan instellen. Deze instellingen weet ik niet :? Ik heb veel geprobeerd maar geen succes.Ik heb wel een geldige hl key. Ik hoop dat iemand me een geweldige uitleg kan geven.

mzl

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12-2025
Je gebruikt WinRoute als proxy server? Waarom niet gewoon als NAT router? Dan gaat Half-Life spelen vanzelf.

Je moet trouwens wel 2 keys hebben om met 2 computers te spelen ook vanaf hetzelde IP.

• doak
  • Niet online
Ja het draait ook met NAT, en ik heb 2 legale gekochte cd keys !!!Maar half-life op de client pc moet toch weten dat het met winroute moet lullen? en dan moet ik nog de juiste mapped ports weten.Misschien dat iemand anders ook winroute gebruikt, dan kan ik zijn instellingen overnemen.

maar toch bedankt voor je reply :)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik heb ook Winroute met NAT en één client; bij mij werkt het gewoon standaard.

• doak
  • Niet online
kijk, daar heb ik wat aan. Heb je nog instellingen moeten veranderen op de client PC? of was het gewoon cs starten en online spelen selecteren en haalde het via de proxy een server list binnen?

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-12-2025
Op donderdag 18 oktober 2001 20:56 schreef doak het volgende:
Maar half-life op de client pc moet toch weten dat het met winroute moet lullen?
Nee, dat is nu juist het mooie van WinRoute dat hoeft niet, alleen als je een server op wilt zetten, maar niet als je zelf wilt spelen.

Heb je de nieuwste versie van WinRoute? Je kan proberen de nieuwste versie te downloaden en erover heen te installeren. Als het goed is hou je dan je instellingen maar heb je wel de nieuwste engine, misschien helpt dat.

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 09:34

lytjepole

Schier?

Op donderdag 18 oktober 2001 21:02 schreef doak het volgende:
kijk, daar heb ik wat aan. Heb je nog instellingen moeten veranderen op de client PC? of was het gewoon cs starten en online spelen selecteren en haalde het via de proxy een server list binnen?
Ja het draait ook met NAT, en ik heb 2 legale gekochte cd keys !!!Maar half-life op de client pc moet toch weten dat het met winroute moet lullen? en dan moet ik nog de juiste mapped ports weten.Misschien dat iemand anders ook winroute gebruikt, dan kan ik zijn instellingen overnemen.
gebruik je nu wel of niet de proxy van winroute?
Ik gebruik em niet en kan zonder problemen cs vanaf 2 clients uit het netwerk.

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• doak
  • Niet online
ja ;) de nieuwste versie heb ik gedownt. Jij hebt winroute zeker draaien op een win 98 systeem. Ik kan het op win 98 en win 2000 server laten draaien. Ik heb het weer geinstalleerd op de win 98 machine. Alles staat goed ingesteld. ik heb nu internet connectie en als ik vanaf de client pc nu probeer te connecte dan gaat het proberen verbinding te zoeken met: half-life.east.won.net en ik dacht port 27010. dat duurd effe en dan krijg ik niks :( geen server list. Echt K*T. (moet ik nog extra dingen installe op de client pc?)

toch bedankt weer voor de tip :)

• doak
  • Niet online
Weet niemand geen andere oplossing meer!!! :Ž( dan houd het op voor vandaag.
|:(

• lytjepole

lytjepole

Schier?

heb je nat aanstaan op je netwerkkaart voor internet?
heb je de proxyserver uit staan?
dan moet het in principe goed gaan.

• doak
  • Niet online
check
check
double check

Helaas blijft hikken.Hij blijft maar naar het internet zoeken. Het moet eerst naar het netwerk kijken en dat weigert het. Heb menneertje winroute in america en nederland effe een mail gestuurd. Ze vermelden tenslotte half-life in de help file. Misschien morgen een beter dag

mzl:*

• lytjepole

lytjepole

Schier?

probeer het anders eens met gamespy.

• doak
  • Niet online
yeah gaat effe aan de slag
bedankt

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Het is mijn gelukt om samen met een vriend in een server te spelen via Winroute Lite. Echt vet lachen "Hij zit links!" :)
De client moet als eerst joinen en de host moet als 2e joinen dan werkt het.
Vergeet niet 2 verschillende cd-keys als je in de zelfde server wil.
Suc6

Verwijderd

dat weinroute probleem heb ik ook! Ik kan geen quake Unreal Tournament of counterstrike spelen!
En gamespy ziet geen internet. Echt Bagger :(

Verwijderd

winroute werkt bij mij perfect...
Ik kan vanuit al mijn 3 computer cs-en ut-en enz... tegelijk over inet heb ik nog nooit geprobeert eigelijk, maar het werkt iig gewoom bij mij.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Gebruik je de DHCP functie van WinRoute? Zo niet, dan zou ik dat eens proberen.

• doak
  • Niet online
wat zijn nu echt jullie instellingen in winroute? wat had je nog moeten instellen toen je het geinstalleerd had? Ik ben echt jaloers op de gene die het draaiende hebben. Ga zo even kijen of winroute lite het beter doet.

p.s. hebben jullie nog wat in de valve directory aangepast?

laters

• doak
  • Niet online
Ben weer wat verder gekomen :) Kan nu met de client pc internet verbinding maken. LET OP "MAKEN" niet gebruiken. Ik zie op de proxy dat het internet verbinding heeft. Ga je proberen te surfen dan opent het geen site. :Ž( Lekker vaag weer. Ik gebruik trouwens voor de proxy winroute lite op een win2k server. De client is win98.

winroute voor Windows XP komt trouwens in december uit!!!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
disable die proxy en gebruik nat.

Gebruik ook geen winroute lite. want dat werkt niet echt fatsoenlijk (tenminste de keer dat ik het erop had)

Install de pro versie. ff nat aanzetten, http/email server uitzetten en voor de rest NIKS nada nothing forwarden/ instellen.

Alles zou nml standaard moeten werken.

Succes

Verwijderd

je moet bij winroute:

settings--->Advanced settings--->securety--->Open al ports on this... blabla (aanzetten)

ik denk dat dat het is ofzo

• doak
  • Niet online
effe over die porten. Dit had meneertje Sierra me gemaild: In order to play an Internet game you (or your network administrator) will need to open a few ports. The UDP ports are 6003, 7002, 27005, 27010, 27011, 27012, and 27015. The permanent chat rooms use TCP ports 19000- 19012 while the temporary rooms use 19013- 19500. Please note, these are the ports which are currently being used, but this is subject to change.

Ben weer wat verder gekomen. Heb de favorieten servers van cs gekopiert op de client pc. Als je nu server info doet dan geeft het een ping snelheid aan. Nu stond daar 60 en vroeger helemaal niks. Maar als je gaat connecte dan zegt het weer dat ik niet WON geautoriseerd (of zoiets). Ik geef het op. Loopt veelst te kut. Ik denk dat het wel beter gaat met counter-strike: condition zero ha begin winter hehh. :)

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Dian....DUDE!... Vraag het dan ook gewoon aan
mij :)

Je weet toch dat ik het kan met WinRoutePro. ;)
Je zit weer allemaal onnodig te goochelen...

En dan nog iets... maak een linux gateway

leer je een hoop van en kan je nog leuke services op
draaien ook. (Tetrinet ... :P :P :P)

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ik speel ook Counter-Strike via Winroute en ik heb gewoon alle poorten opengezet. Anders zet je gewoon poort 27015 open of de poort die de server gebruikt voor de game, dan werkt het gewoon. Dus als de server bijvoorbeeld 142.166.18.43:27035 als ip-adres heeft, moet je poort 27035 openzetten.

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-01 16:18
Op donderdag 18 oktober 2001 20:42 schreef Sanjuro het volgende:
[blaat].

Je moet trouwens wel 2 keys hebben om met 2 computers te spelen ook vanaf hetzelde IP.
Not true....wij spelen hier met 5 mensen CS op een key in een server....dus het kan wel hoor.

Draaien Winroute op een win98 systeem.

.....

• BaMieBLocK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08-2021
Je kunt ook gewoon poort 27000 tm 27050 doormappen naar de lan netwerkaart in je server met Winroute. Dan kan je met al je clients counterstrike spelen.

Je moet trouwens ook nog iets aan passen in het register van je server voor winroute.

hkey > Localmachine > Tiny (kerio) >

Als je daarin staat moet je even kijken naar een getal "128". Die moet je namelijk veranderen in 1600.

Athlon 1.4Ghz, 512mb DDR, Iiyama VM pro 450 19", Ati Radeon 8500 64mb, Audigy Player

Pagina: 1