-
zwaar cewl. Veel plezier met je dremel en slijpschijfjesOp donderdag 18 oktober 2001 20:12 schreef dfr0st het volgende:
[afbeelding]
hoe vinden jullie het logo dat ik wil wil gebruiken voor mijn raam?
Heel, heel erg veel succes. En de pics komen neem ik aan zodra het af is.
Kun je niet dit uit een appart stuk metaal maken. Mooi gepolijst alu ofzo. Verneuk je je kast iig niet als het mis gaat. En dan dat metaal hetzelfde als een window erin zetten. Minder risico.
Kun je niet dit uit een appart stuk metaal maken. Mooi gepolijst alu ofzo. Verneuk je je kast iig niet als het mis gaat. En dan dat metaal hetzelfde als een window erin zetten. Minder risico.
Is zeker cool... maar wel wat moeilijk om te maken. Tenminste als het het logo uit je kast zaagt.. Je kunt het misschien op je windows spuiten, dan issie zeker vet
Verwijderd
ja vet coolzz maar hoe ga je dat aan pakken bij die kin!!??? van die leuw?? ofzo
lekker dremelen...

succes
lekker dremelen...
succes
Verwijderd
met wat ervaring of met wat geluk is het zeker te doen en inderdaad, heel mooi !
ik zou het zeker doen, als je besluit om hem niet te gebruiken wil ik hem wel gebruiken
weet alleen niet wat ik erin kan zien ?
wat stelt het voor ?
ik zou het zeker doen, als je besluit om hem niet te gebruiken wil ik hem wel gebruiken
wat stelt het voor ?
Meen je dat? Ik zie er toch echt het hoofd van een katachtige in...Op donderdag 18 oktober 2001 20:22 schreef Mr.ChronoM het volgende:
met wat ervaring of met wat geluk is het zeker te doen en inderdaad, heel mooi !
wat stelt het voor ?
Verwijderd
Ik zie er een geript Thundercats logo in. Kan me vergissen, niet dat het uit maakt.Op donderdag 18 oktober 2001 20:28 schreef Escobar het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie er toch echt het hoofd van een katachtige in...
Verwijderd
Lijkt me zeer moeilijk om te maken, maar als het lukt is het denk zwaar vet vooral met een rooie ccfl ofzo
Heel erg mooi en ambitieus, dat worden heel veel dremeluren om dat voor elkaar te krijgen. (weet ik uit ervaring) 
Er zitten echter 1 zwak plekje in je ontwerp:

De aftakking naar het oog toe is heeeeel kwetsbaar in het rode cirkeltje, misschien dat je dat iets dikker kunt maken.
Voor de rest, echt heel mooi

De aftakking naar het oog toe is heeeeel kwetsbaar in het rode cirkeltje, misschien dat je dat iets dikker kunt maken.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Denk dat je dat beter aan elkaar kan maken ja...Op donderdag 18 oktober 2001 23:24 schreef Marc H het volgende:
Heel erg mooi en ambitieus, dat worden heel veel dremeluren om dat voor elkaar te krijgen. (weet ik uit ervaring)
[afbeelding]
Maar als je het stevig op een plexi plaat vastlijmt blijft het ook zitten, alleen wel uitkijken als je 'm er op lijmt...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wow...heel erg vette afbeelding. Lijkt me ook uitermate geschikt als window-etching.
En da's weer een stuk makkelijker dan dremelen
En da's weer een stuk makkelijker dan dremelen
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Kwam ik ook achter toen ik het op de kast tekende. Ik wou daar al foto's van maken maar nu blijkt mijn broertje MIJN digicam bij zijn baas te hebben laten liggen.Op donderdag 18 oktober 2001 23:24 schreef Marc H het volgende:
[afbeelding]
En inderdaad lang dremmelen en vijlen maar dan heb je ook wat.
-
Je vergist je, zo ziet het thundercats logo eruit:Op donderdag 18 oktober 2001 21:55 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Ik zie er een geript Thundercats logo in. Kan me vergissen, niet dat het uit maakt.

(je bent niet de eerste die het zegt
-
ach
mijn us airforce logo is al zeker 15keer uitgescholden voor transformer logo
mijn us airforce logo is al zeker 15keer uitgescholden voor transformer logo
kwestie van een plaatje perspex of polycarbonaat erachter lijmen met 3-secondenlijm (3-secondenlijm? het plakt toch veel langer
)
Wanbeleid is ook beleid.
echt mega gaaf .. ik heb het eindresultaat ook al gezien ...
is wel tof geworden ..
is wel tof geworden ..
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
dat maakt niks uit dat moet just weggehaald wordenOp vrijdag 19 oktober 2001 12:59 schreef cryptapix het volgende:
die hele kop zit maar op 1 plaats vast.. lijkt mij niet zo stevig
-
DUDEOp zaterdag 20 oktober 2001 17:32 schreef Silent-Shadow het volgende:
SWEET
-
Ik zou um eerder zo doen (ff snel getekend):

Maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten hoor

The devil is in the details.
dat kan niet! Je haalt namelijk het zwarte weg! Daarom moest ik het ook ook zo ontwerpen zodat ik het in 1 keer eruit kon halenOp zaterdag 20 oktober 2001 18:43 schreef Marc00 het volgende:
Ik zou um eerder zo doen (ff snel getekend):
[afbeelding]
-
Pagina: 1