wazig !!!
wil net weergaan Inetten.
Geen enkele response dan ga je eens kijken wat het nog wel doet.
Pingen lokaal no problem oke dan de gateway .. no go.
verder laten we eens kijken op de firewall hmm 20 min geleden tot laatste blok.
hee was da .. een foutmelding:
euh .. slik .. hij mag van mij na een uptime van een aantal maanden best een foutmelding geven maar waarom staat er deadbeef ???
Effin .. geen paniek .. eens het kabel modem bekijken .. niks mis mee alles brand zo als het hoort te branden.
toch maar ff de spannining er af (kabelmodem) hmm duurt wel lang tot i opkomt maar oke terug naar boven en een refresh in de browser.
Het werkt weer zonder een reset van m'n BSD doos
Maar wie o wie weet wat meer over die foutmelding !!
Denk dat ik dit weekend maar eens een re instal ga doen en naar 2.9 ga heb ik weer wat te doen.
wil net weergaan Inetten.
Geen enkele response dan ga je eens kijken wat het nog wel doet.
Pingen lokaal no problem oke dan de gateway .. no go.
verder laten we eens kijken op de firewall hmm 20 min geleden tot laatste blok.
hee was da .. een foutmelding:
code:
1
| Data modified on freelist: word 5 of object 0x0916080 size 40 previous type pfil (0xe08fea40 != 0xdeadbeef) |
euh .. slik .. hij mag van mij na een uptime van een aantal maanden best een foutmelding geven maar waarom staat er deadbeef ???
Effin .. geen paniek .. eens het kabel modem bekijken .. niks mis mee alles brand zo als het hoort te branden.
toch maar ff de spannining er af (kabelmodem) hmm duurt wel lang tot i opkomt maar oke terug naar boven en een refresh in de browser.
Het werkt weer zonder een reset van m'n BSD doos
Maar wie o wie weet wat meer over die foutmelding !!
Denk dat ik dit weekend maar eens een re instal ga doen en naar 2.9 ga heb ik weer wat te doen.
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier