Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Je zou de zelfde soort contactjes kunnen gebruiken die ook aan de powerled, hdd led enz. zitten....
Alleen uitkijken dat je geen contact met je case maakt
Alleen uitkijken dat je geen contact met je case maakt
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Het "Pick-up idee"... hiermee kun je je case zoveel open en dicht maken als je maar wilt. Ik kan het zo wat moeilijk uitleggen wat ik bedoel, maar als je meer wilt weten, zoek maar ff contact. Ik heb ICQ en Email, dus dat moet dan wel lukken.
Verwijderd
Lijkt me practischer om er nette stekkertjes aan te doen, die je dan kan loshalen als je zijkant eruit schuift.
Gewoon met een Male-Female molex connector, werkt prima.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Moet je wel onthouden dat je de draaden lang genoeg maakt.. Anders is dat kl*te werk als je ze weer vast moet zettenOp donderdag 18 oktober 2001 20:23 schreef Rednasius het volgende:
Lijkt me practischer om er nette stekkertjes aan te doen, die je dan kan loshalen als je zijkant eruit schuift.
Toch nog ff up...
Met stekkertjes is dus nix. Die vergeet ik gegarandeerd een keer en dan ruk m'n mobo en/of baybus mee m'n kast uit
Ik wil niets los hoeven halen. Een soort klik- of sleep-systeem dus.
Er is vast al iemand die zoiets eens gemaakt heeft... hoe?
Met stekkertjes is dus nix. Die vergeet ik gegarandeerd een keer en dan ruk m'n mobo en/of baybus mee m'n kast uit
Ik wil niets los hoeven halen. Een soort klik- of sleep-systeem dus.
Er is vast al iemand die zoiets eens gemaakt heeft... hoe?
Check mijn website van mijn casemod ff (zie signature), dan kun je zien hoe ik dit probleem heb opgelost
Ik heb de casefans allemaal aangesloten via van die luidspreker dingen (je snapt ut wel) zodat ik de draden zo los kan maken en weer vast kan zetten. Dit is een zeer handig systeem al zeg ik het zelf en makkelijk te maken.
Geen inspiratie
Nogmaals, dat is allemaal met stekkertjes of connectoren. Ik wil niets los hoeven te halen. Ik wil gewoon de zijkant er in en uit kunnen halen zonder iets los te maken 
Get it?
je maakt mij niet wijs dat ik de eerste ben die zoiets wil
Get it?
je maakt mij niet wijs dat ik de eerste ben die zoiets wil
Plak 2 rubberen stripjes op je kast deur plak daarop 2 plaatjes metaal, soldeer de kabeltjes van je fan op het metalen plaatje maak een of andere constructie met een veer zodat er ook echt stroom op die plaatjes komt te staan en de fans gaan draaien.
Hoe je dit allemaal precies moet gaan doen ga ik je niet uitleggen sterker nog, dat weet ik niet eens
dus zou ik als ik jou was toch voor stekkertjes gaan. ik neem aan dat er echt niemand is die je dat kwalijk zou nemen
als je toch voor mijn ietswat gekke idee kiest zorg dan wel dat je dat rubber (of ander niet geleidend materiaal) er goed op hebt zitten en dat dir connectoren ook aaleen met het metaal OP het ruber contact maken en niet met het omhulsel van je kast want ik denk niet dat je heel erg happy word als je iin een keer 12v op het frame van je kast hebt staan enzo
als je mijn idee gebruikt maak dan wel veel foto's enzo want het lijkt mij opzich ook wel leuk om zoiets te maken
succes
Hoe je dit allemaal precies moet gaan doen ga ik je niet uitleggen sterker nog, dat weet ik niet eens
dus zou ik als ik jou was toch voor stekkertjes gaan. ik neem aan dat er echt niemand is die je dat kwalijk zou nemen
als je toch voor mijn ietswat gekke idee kiest zorg dan wel dat je dat rubber (of ander niet geleidend materiaal) er goed op hebt zitten en dat dir connectoren ook aaleen met het metaal OP het ruber contact maken en niet met het omhulsel van je kast want ik denk niet dat je heel erg happy word als je iin een keer 12v op het frame van je kast hebt staan enzo
als je mijn idee gebruikt maak dan wel veel foto's enzo want het lijkt mij opzich ook wel leuk om zoiets te maken
succes
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Pagina: 1