Verwijderd

Topicstarter
Wie is er hier nog meer door gedupeerd (om het even mooi te zeggen :P)? Die boeven bij MP3CDspeler.nl hebben mij net een mail gestuurd waarin ze beweren honderden te hebben gekreggen die allemaal "buggy" waren. Ze zeggen niet wat, dus ik geloof er geen moer van... Heeft iemand anders enig idee of dat ding gewoon nergens te krijgen is, en dat ze gewoon op deze manier er onder vandaan proberen te komen? Want nu leveren ze gewoon helemaal niet meer :(.

Iemand misschien enig idee waar ze toch nogte vinden zijn? Ik heb ze nu bij MP3shopper besteld, want bij schoften bestel ik nooit meer wat (Ze boden me nog 3 andere speleres aan, maar voor maar 30 piek korting! |:( Zoveel is er tot nu toe iedere maand van de prijzen van die dingen afgegaan!)... Echt waardeloze service.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
of je gaat ff verder in je oude topic !

[topic=292918/1/25]

Het is NIET de bedoeling dat je elke week een neiuw topic opend over hetzelfde !

Verwijderd

Topicstarter
Ok, jij houdt je gewoon stil en bemoeit je met je eigen zaken. Hij is nu namelijk GECANCELLED en niet UITGESTELD. Ik wil dus weten wie er ook hier hadden besteld, en nu naar ergens anders uitwijken, en ik wil weten naar waar.

En als jij met je "wit poeder is eng" mentaliteit nou even je moeder gaat pesten, dan heb ik ten minste er geen last van, want dit is onzin.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 07:38 schreef Vipertje het volgende:
Ok, jij houdt je gewoon stil en bemoeit je met je eigen zaken. Hij is nu namelijk GECANCELLED en niet UITGESTELD. Ik wil dus weten wie er ook hier hadden besteld, en nu naar ergens anders uitwijken, en ik wil weten naar waar.

En als jij met je "wit poeder is eng" mentaliteit nou even je moeder gaat pesten, dan heb ik ten minste er geen last van, want dit is onzin.
En dit is geen onzin?

Verwijderd

Topicstarter
Niet als je de thread leest waar hij naar linkt. Maar ik wil nu graag eens antwoorden hebben op de vraag die ik stel en niet weer krijgen wat ik eerder al had.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je met zo'n houding heel weing antwoorden zult krijgen. |:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 19 oktober 2001 07:38 schreef Vipertje het volgende:
Ok, jij houdt je gewoon stil en bemoeit je met je eigen zaken.
Als jij dubbelpost dan mag iemand daar best wat van zeggen. Helemaal als het niet zo duidelijk is dat het over iets anders gaat.
Je hebt al eerder een waarschuwing voor dit soort flamerige onzin gekregen. Ik raad je aan nu een beetje in te binden, want anders gaat je topic op slot.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Dit gaat weer precies hetzelfde als in het oude topic.
Laten we gewoon ff chill blijven :)

PB 3.2

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet eht goed gemaakt: Dit gewoon niet verder in het oude topic, vooral omdat dit stomme verhaal over iets heel anders gaat dan het vorige; als je mijn posts ten minste leest. Dat jullie nou weer over andere dingen gaan zeuren, dat moet je zelf weten. En als ik moet inbinden omdat ik rare reacties krijg, bon. Ik zal het wel weer gedaan hebben he?
Ik denk dat je met zo'n houding heel weing antwoorden zult krijgen.
Nou dan niet.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

nou nou rustig maar, denk aan je hart enzo :P

• j0ck0z
Dus dit is DE oplossing?
Heb je al last van je hart ;) :?

PB 3.2

Verwijderd

Topicstarter
Kun jij niet tegen de hoge temperatuur hier ofzo dat jij het nog niet snapt, noordpoolman? Ik vraag hier de hele tijd of andere mensen van GoT ook zo zijn genaaid door mp3cdspeler.nl, maar door mensen zoals jij gebeurt dat dus niet OMDAT JULLIE HET MAAR NIET SNAPPEN. Ik wil gewoon weten of andere mensen ook zo'n Lennox besteld hadden, en blijkbaar is dat niet te begrijpen...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

Blijkbaar heeft OF niemand zo'n ding gekocht (gut, waarom nou toch?), OF niemand heeft zin om zo'n type als jou te helpen.

Ik zou voor het laatste kiezen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• j0ck0z
Op zondag 21 oktober 2001 14:52 schreef Vipertje het volgende:
Kun jij niet tegen de hoge temperatuur hier ofzo dat jij het nog niet snapt, noordpoolman? Ik vraag hier de hele tijd of andere mensen van GoT ook zo zijn genaaid door mp3cdspeler.nl, maar door mensen zoals jij gebeurt dat dus niet OMDAT JULLIE HET MAAR NIET SNAPPEN. Ik wil gewoon weten of andere mensen ook zo'n Lennox besteld hadden, en blijkbaar is dat niet te begrijpen...
Blijkbaar dus niet :) Want anders had iemand dat vast al wel gezegt.
En dit gaat net zo als dat vorige topic...het gaat nergens over. [topic=292918/1/25]
Slotje :?

PB 3.2

• Xandrios
Op zondag 21 oktober 2001 16:13 schreef kerstman_82_tm het volgende:

[..]

Blijkbaar dus niet :) Want anders had iemand dat vast al wel gezegt.
En dit gaat net zo als dat vorige topic...het gaat nergens over. [topic=292918/1/25]
Slotje :?
dat zeg ik de hela tijd al :P

maar om TOCH nog even antwoord te geven:
Ik heb die lennox daar besteld, en had em binnen 24 uur in huis, dusse :)

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 15:59

Snijkoek

Metal up your ass

Op zondag 21 oktober 2001 14:52 schreef Vipertje het volgende:
...Ik vraag hier de hele tijd of andere mensen van GoT ook zo zijn genaaid door mp3cdspeler.nl, maar door mensen zoals jij gebeurt dat dus niet OMDAT JULLIE HET MAAR NIET SNAPPEN...
Wie laat zich nou naaien door mp3cdspeler.nl |:(

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik dus blijkbaar.

Wat vaag dat ze ze niet meer leveren... Het slaat echt nergens op. Ik hoop hem nu ergens anders te kunnen krijgen, want dat tracken is gewoon te goed.
Blijkbaar heeft OF niemand zo'n ding gekocht (gut, waarom nou toch?)
Weet jij iets wat ik niet weet? Iedereen is er positief over.

• Xandrios
Op zondag 21 oktober 2001 20:37 schreef Vipertje het volgende:
Nou ik dus blijkbaar.

Wat vaag dat ze ze niet meer leveren... Het slaat echt nergens op. Ik hoop hem nu ergens anders te kunnen krijgen, want dat tracken is gewoon te goed.
[..]

positief?

ik heb de mijne ALLANG weer ingeruild hoor !
nix dan problemen...

• j0ck0z
Op zondag 21 oktober 2001 20:37 schreef Vipertje het volgende:
Nou ik dus blijkbaar.

[..]

Ik ken genoeg mensen die dat ding absoluut niet bevalt.
Ik heb zelf ook overwogen om hem te kopen toen ik hem voor het eerst zag, maar naarmate de test en dergelijke wist ik wel anders :)

PB 3.2

Verwijderd

Topicstarter
Kijk! Dit is wat ik moet hebben! DE PERFECTE REACTIES!

Ok, vertel, wat was er mis mee? Ik had het verhaal hier op tweakers.net gelezen en dat was redelijk positief.

Deze thread krijgt een doel, wauw... :P

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47
WTF! Ik had er dus eentje, maar die begon te buggen... De hoge en lage tonen hoorde ik nog wel gewoon, maar de stemmen en middentonen, niet meer!

Dus ik trugsturen en al heel lang niets meer gehoord... Was al bijna vergeten dat ik hem had... Maar ik ben dus gewoon genaaid, om het maar zo te zeggen..

Denk dat ik maar eens met die lui ga bellen, en ga proberen om een ander typ te krijgen. Iemand ervaring met de AVC Soul DMP-01???

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Xandrios
Op zondag 21 oktober 2001 22:01 schreef Vipertje het volgende:
Kijk! Dit is wat ik moet hebben! DE PERFECTE REACTIES!

Ok, vertel, wat was er mis mee? Ik had het verhaal hier op tweakers.net gelezen en dat was redelijk positief.

Deze thread krijgt een doel, wauw... :P
mijn probleem staat in de search dusss: UTFS :)

• j0ck0z
Op zondag 21 oktober 2001 22:06 schreef Sjeik het volgende:
WTF! Ik had er dus eentje, maar die begon te buggen... De hoge en lage tonen hoorde ik nog wel gewoon, maar de stemmen en middentonen, niet meer!
Je haalt me de woorden uit m'n mond.
Ik ben het volledig met je eens :)

PB 3.2

• Sjeik
Op zondag 21 oktober 2001 22:10 schreef kerstman_82_tm het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit m'n mond.
Ik ben het volledig met je eens :)
?

• j0ck0z
Ik bedoel dus dat ik precies het zelfde probleem had.

PB 3.2

Verwijderd

Topicstarter
lol
Lag dat niet aan de microfoontjes ofzo die er bij kwamen, echt 100 % de speler?

Dan ga ik onmiddellijk de bestelling cancellen namelijk...

Iemand enig idee of er eigenlijk spelers aan staan te komen die kunnen tracken?

• Sjeik
Op maandag 22 oktober 2001 08:21 schreef Vipertje het volgende:
lol
Lag dat niet aan de microfoontjes ofzo die er bij kwamen, echt 100 % de speler?

Dan ga ik onmiddellijk de bestelling cancellen namelijk...

Iemand enig idee of er eigenlijk spelers aan staan te komen die kunnen tracken?
Ik weet zeker dat dat niet aan mij lag. Microfoontjes heb ik nooit gehad. Als ik mijn oordoppies in de line out deed, ipv de headphones (dus andere gaatje zeg maar :)) Dan werkte alles perfect, alleen was het dan te zacht!

Ik wil dus ook liever een andere, niemand ervaring met de nieuwe Soul DMP-01???

Verwijderd

Topicstarter
Wat een heerlijke domme opmerking van mij zeg, microfoontjes moest oordopjes zijn |:(

Dus even samengevat, de normale uitgang is dus stuk bij jou?

• Sjeik
Op maandag 22 oktober 2001 12:00 schreef Vipertje het volgende:
Wat een heerlijke domme opmerking van mij zeg, microfoontjes moest oordopjes zijn |:(

Dus even samengevat, de normale uitgang is dus stuk bij jou?
Jah, zoiets :D

Maar ook niet helemaal dus, want er komt nog geluid uit, alleen niet alle tonen :?

• Xandrios
Op maandag 22 oktober 2001 11:02 schreef Sjeik het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat dat niet aan mij lag. Microfoontjes heb ik nooit gehad. Als ik mijn oordoppies in de line out deed, ipv de headphones (dus andere gaatje zeg maar :)) Dan werkte alles perfect, alleen was het dan te zacht!

Ik wil dus ook liever een andere, niemand ervaring met de nieuwe Soul DMP-01???
'k kreeg net de nieuwsbrief van mp3cdspeler, waarin staat:
De Lenoxx Power I is helaas komen te vervallen de nieuwe uitvoering met afstandsbediening (dus alleen de versie met afstandsbediening !) bevat diverse bugs.Lenoxx werkt nu aan de Lenoxx Power II (een nieuwe versie met 480 seconden anti shock) en een iets moderner design deze zal na de Kerst leverbaar zijn laten we tegen die tijd hopen dat die dan wel in orde zijn
dus nog ff wachten lui :P

• Sjeik
AWWW VERDOMME! En die lui me maar mailtjes sturen dat ze aan het eind van de week weten wanneer die klaar is! Ik ben nu aan de telefoon...!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou dat ik ook dat soort mailtjes kreeg... Ik kreeg een mail waarin ze zeiden niet van plan te zijn nog Lenoxx producten te verkopen.

• Sjeik
Kan ik me goed voorstellen, ze vertelden me dat alle lenoxen die ze binnenkregen kapot waren. De mijne is nu richting china, dus die zie ik ook een tijd niet meer :( Maarja, zit ik strax wel met een mp3cdspeler die bijna geen support heeft :(

Pagina: 1