Sinds kort heb ik de beschikking over ene G400 Dual
alles top, maar net niet helemaal... Er zitten wat voorgebaken functies in als active window naar de andere monitor swappen. Van rechts naar links gaat goed, maar andersom niet: het window wordt een half scherm te hoog geplaats
. Ik heb de nieuwste driver geprobeerd, maar de beta nog niet, iemand die hier ervaringen mee heeft? IS het daarna mogelijk om een window te maximize'n op 1 scherm?
Ik neem aan dat je de laatste drivers gebruikt, je kan de window-positie tov elkaar instellen bij configuratiescherm, beeld, instellingen. Daar staan twee monitors icoontjes (1 en 2) die je kan schuiven. Je kan per monitor een resolutie instellen, probeer eens allebei dezelfde te nemen en zet dan de voorbeeld windows precies naast elkaar. Misschien helpt het.
Concrete Loop Watercooling
Al heel wat zitten koekeloeren daar, maar dit moet ik over het hoofd hebben gezien, thanxOp donderdag 18 oktober 2001 19:43 schreef FreeRider het volgende:
Ik neem aan dat je de laatste drivers gebruikt, je kan de window-positie tov elkaar instellen bij configuratiescherm, beeld, instellingen. Daar staan twee monitors icoontjes (1 en 2) die je kan schuiven. Je kan per monitor een resolutie instellen, probeer eens allebei dezelfde te nemen en zet dan de voorbeeld windows precies naast elkaar. Misschien helpt het.