Toon posts:

Foutmelding 629

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Pentium 100 (Windows 98 SE NL) staan en ik ben bezig om dat ding op internet te krijgen. Ik heb een analoog modem dat ik nog had liggen ingebouwd (met PCTEL PCT789T chip, drivers gedownload van internet). Internetaccount aangemaakt bij 12Move en een dialup gemaakt. Als ik nu ga inbellen dan geeft de pc de melding bezig met kiezen (ik hoor geen kiestoon of het ratelen van het modem terwijl het geluid daarvan wel aan staat). Na een halve minuut stopt de pc met inbellen en krijg ik Fout 629: De verbinding met de computer waarop U inbelde is verbroken, probeer opnieuw.
Aan de telefoonlijn ligt het niet want met mn laptop kan ik wel verbinding maken.
Iemand enig idee? Zou het te maken kunnen hebben dat de P100 het niet trekt en is het misschien beter een hardwaremodem aan te schaffen? Of heeft iemand een andere oplossing?

Verwijderd

Softmodems hebben minimaal mmx nodig om goed te werken. Een harwarematig modem aanschaffen wordt aangeraden als je geen mmx hebt.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 18:37

slaay

Natuurbeleven.com

Ik heb hier ook hetzelfde probleem, voorheen werkte het allemaal en nu opeens niks meer..

Wat voor modem raad je me aan om te kopen?

Extern of intern een hardware matige?

Dich bis echt unne foëzen haas

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

zet softwarecompressie uit, ik had die melding ook en het bleek dat compressie niet ondersteunt werdt

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:58
je moet een Hardware matig modem proberen, en anders een externe usb of serieel (als je die nog kan vinden)

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

serieel modem moet perfect werken, ik weet dat je die nog kan krijgen van bijv. Dynalink.

Wat het ook kan zijn, en dat had m'n broer eerst, is het ontbreken van de externe verbinding bij netwerkomgeving. Als je die niet hebt, of de standaard externe verbinding gebruikt voor een NIC, dan doet het modem na inbellen niks en verbreekt ie de verbinding.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Pagina: 1