Ik heb hier een Pentium 100 (Windows 98 SE NL) staan en ik ben bezig om dat ding op internet te krijgen. Ik heb een analoog modem dat ik nog had liggen ingebouwd (met PCTEL PCT789T chip, drivers gedownload van internet). Internetaccount aangemaakt bij 12Move en een dialup gemaakt. Als ik nu ga inbellen dan geeft de pc de melding bezig met kiezen (ik hoor geen kiestoon of het ratelen van het modem terwijl het geluid daarvan wel aan staat). Na een halve minuut stopt de pc met inbellen en krijg ik Fout 629: De verbinding met de computer waarop U inbelde is verbroken, probeer opnieuw.
Aan de telefoonlijn ligt het niet want met mn laptop kan ik wel verbinding maken.
Iemand enig idee? Zou het te maken kunnen hebben dat de P100 het niet trekt en is het misschien beter een hardwaremodem aan te schaffen? Of heeft iemand een andere oplossing?
Aan de telefoonlijn ligt het niet want met mn laptop kan ik wel verbinding maken.
Iemand enig idee? Zou het te maken kunnen hebben dat de P100 het niet trekt en is het misschien beter een hardwaremodem aan te schaffen? Of heeft iemand een andere oplossing?