Toon posts:

nVidia en AOpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AOpen AX59pro moederbord, met een AMD K6 (3D), 450 MHz CPU. Ik heb een nieuwe grafische kaart gekocht een nVidia Geforce 200/400, 64 MB, TV out met DVD chip.
Echter als ik nu een DVD-tje speel op mijn computer, gaat het verre van vloeiend.

Hiervoor had ik een ATI Rage 128, TV out als grafische kaart, en de DVD's liepen als een trein.

Is het mogelijk dat er incompatibiliteit is tussen mijn moederbord en mijn nieuwe grafische kaart en zo ja welke moederbord is dan aan te bevelen, of hoe kan ik dit op een andere manier oplossen?

Verwijderd

Zou best kunnen dat die 3-d kaart te zwaar is voor je systeem. en dat er daarom problemen (schokkerig beeld) ontstaan bij bijvoorbeeld afspelen van DVD. als je dit ook nog eens hebt bij zware grafische spellen dan zou je een nieuwe mobo kunnen nemen ja. de MSI K7T Pro met 266mhz rambus is een best aardige mobo. Heb em zelf ook in 1 van mn pc's hier en het gaat perfect.

Aan het MhZ zal het niet liggen want je kon eerst wel DVD afspelen. Maar het moet dan wel komen door die nieuwe zware 3-d kaart.. Dus nieuwe mobo :P