Ik zoek een zo goedkoop mogelijk fulltower met of zonder voeding. Tmaakt niet uit of de airflow crap is want er komt toch waterkoeling in. Als ie maar lekker groot is.
Ik heb die kast die ze bij gistron verkopen voor 159,-. De codegen wave 300W ATX (ofzo). Prima el-cheapo kassie voor casemodding en zo en met een 300W voeding.
Hier zie je de mijn gemodde kast:
[topic=191228/1/25]
Hier zie je de mijn gemodde kast:
[topic=191228/1/25]
haha
ik heb die case ook
ga eerst alle randen afwerken voordat je eraan begint zou ik zeggen, nl nogal scherp
ik heb die case ook
ga eerst alle randen afwerken voordat je eraan begint zou ik zeggen, nl nogal scherp
moet je op een beurs kopen.. Daar is alles net wat goedkoper.
Heb daar ook een ATX bigtower met 300W voeding gekocht voor 100 pieken.. En hij werk nogsteeds!!! Ben druk aan het modden, dat kan tenminste zonder al te veel risico met zo'n kastje...
Heb daar ook een ATX bigtower met 300W voeding gekocht voor 100 pieken.. En hij werk nogsteeds!!! Ben druk aan het modden, dat kan tenminste zonder al te veel risico met zo'n kastje...
De kast die ik heb kost 130gld met 300watt voeding bij Ledos PC-Factory. Passen full-ATXborden in, niet in de miditower van ze, dan zitten de 5,25 drives in de weg. Kast is bijna 10cm minder diep dan mijn vorige kast waar wel full-ATXborden in passen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Via www.2ehands.nl een nieuwe(!) bigtower + 300watt voeding en 2 spire casefan's gekocht voor f 152,--. Later ook nog keurig een rekening voor de garantie gekregen.
FF zoeken op die site met zoekwoord BIGTOWER
das jammer van die site. Heel veel dingen zijn nieuw (zeggen ze iig) en kosten vaak meer dan bij de pricewatch. Was het niet bedoelt voor 2ehands spullen?Op donderdag 18 oktober 2001 21:05 schreef KHdV het volgende:
Via www.2ehands.nl een nieuwe(!) bigtower + 300watt voeding en 2 spire casefan's gekocht voor f 152,--. Later ook nog keurig een rekening voor de garantie gekregen.
Verwijderd
Het is inderdaad niet allemaal 2e hands spul, maar dat maakt mij niets uit.Op donderdag 18 oktober 2001 21:23 schreef Stropdas het volgende:
[..]
das jammer van die site. Heel veel dingen zijn nieuw (zeggen ze iig) en kosten vaak meer dan bij de pricewatch. Was het niet bedoelt voor 2ehands spullen?
Ik toch een mooie robuste tower (1mm. dik materiaal, keurig afgewerk, geen scherpe randen), 300 watt voeding(geschikt voor P4) en 2 Spire casefans.
Dus toch af en toe wel slim om ook even op die site(s) te kijken.
Verwijderd
je kan toch ook gewoon in de pricewatch kijken naar de goedkoopste bigtower 
bij computerland hebben ze ook wel aardig goedkope kasten
bij sommige winkels gaat een lage prijs ten koste van de garantie... Flamebait zeker? Ach, wat kan er nu mis gaan met een bigtower als ze die op voorraad hebben en je m komt ophalen?Op donderdag 18 oktober 2001 21:40 schreef firstwollie het volgende:
je kan toch ook gewoon in de pricewatch kijken naar de goedkoopste bigtower

Ik had die kast voor 120 piek op een beurs met 300Watt voeding
Alle proemn in n drek
kheb die case ook alleen met een ander frontje voor fl 35,=Op donderdag 18 oktober 2001 21:50 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Wat zie ik daar voor een mooie temp meter in die kast?Op donderdag 18 oktober 2001 21:50 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
Waar komt die vandaan en wat kan die allemaal?
Heb ik vandaag eerder gezien die tempmeter, ik geloof in m'n Conradboekje.Wat zie ik daar voor een mooie temp meter in die kast?
Waar komt die vandaan en wat kan die allemaal?
Ik zal even zoeken voor je.
Ah, gevonden: "De klimaatregelaar voor uw PC"
bestelnummer 99 88 34-96
f59,95
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
er lag hier een fulltower in het rommelhok
zonder voeding enzo, een hele ouwe geloof ik
ik wil 'm dr wel ff uitvissen hoor
maar dan moet je hem wel komen halen in Groningen
zonder voeding enzo, een hele ouwe geloof ik
ik wil 'm dr wel ff uitvissen hoor
maar dan moet je hem wel komen halen in Groningen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Pagina: 1