Ik heb nu dus webspace bij wanadoo en dat is wel makkelijk voor school. Nu lijkt het me wel leuk om een soort vb scriptje op me site te zetten zodat ik overal kan inloggen (op school ed) en dan spullen kan downloaden/uploaden, een soort ftp manager maar dan web based zeg maar
Is dit mogelijk of moet ik een PHP web server hebben zoals F2s? Weet iemand hoe dit moet of weet iemand een linkje naar een tutorial, want dit lijkt me opzich wel grappig
bij de meeste providers gaat dat niet werken omdat je via hun ingebeld moet zijn om te mogen uppen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Uppen op wanadoo met me euronet adsl accountje lukt wel hoorOp donderdag 18 oktober 2001 19:18 schreef markvt het volgende:
bij de meeste providers gaat dat niet werken omdat je via hun ingebeld moet zijn om te mogen uppen
Je kunt via de meeste browsers toch ook FTP-en? En als die al niet geïnstalleerd zijn is er meestal vanaf de commandline ook nog wel een ftp-cliënt beschikbaar.
damn, met @home kan ik niet naar de ftp connectenOp donderdag 18 oktober 2001 19:20 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Uppen op wanadoo met me euronet adsl accountje lukt wel hoor
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Wanadoo heeft geen php of cgi, dus webbased uploaden is niet mogelijk. Maar misschien bestaat er wel ergens op internet een site waar je via die site je site via ftp kunt uploaden.Op donderdag 18 oktober 2001 19:17 schreef ubermaestro het volgende:
Ik heb nu dus webspace bij wanadoo en dat is wel makkelijk voor school. Nu lijkt het me wel leuk om een soort vb scriptje op me site te zetten zodat ik overal kan inloggen (op school ed) en dan spullen kan downloaden/uploaden, een soort ftp manager maar dan web based zeg maarIs dit mogelijk of moet ik een PHP web server hebben zoals F2s? Weet iemand hoe dit moet of weet iemand een linkje naar een tutorial, want dit lijkt me opzich wel grappig
en als ze nu eens scripts ondersteunen (cgi of php ofzo)????Op donderdag 18 oktober 2001 19:18 schreef markvt het volgende:
en anders zet je op f2s wel een ftp scriptje, waarmee je overal naartoe kan ftp'en zoals web2ftp doetOp donderdag 18 oktober 2001 19:20 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Nu is euronet en wanadoo ook een en hetzelfde .. maar, bij de wanadoo accounts kan je gewoon uploaden vanaf andere hosts dan wanadoo/euronet
Op donderdag 18 oktober 2001 19:20 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Pagina: 1