Toon posts:

Trust voor compleet webcam systeem, doen of laten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wil een webcamsysteem (4 cams) in een caféétje plaatsen, en nu heeft Trust de volgende oplossing:

Surveillance Interface 804 PCI (om 4 cams via PAL aan te sluiten) en een 4-tal Wireless Obersvations cams van het type 100B. Men heeft mij verteld dat Trust niet al te best is, dus vandaar mijn vraag iemand ervaring, of een complete afrader, zo ja, alternatief? Hoeft niet persé wireless.

Groeten.

Verwijderd

Ik ben persoonlijk niet zo happy met Trust. Vaak kun je bij de lokale electronica boer ook goedkope cameratjes halen en die op je PCeetje aansluiten. (heb ze wel eens gezien voor 29,- per stuk)

Ik weet niet of je ook kleur wilt en geleid of dat het maar voor de veiligheid is als het ware.
Ik weet alleen niet of er een kaart is waar je die dingen op aan kunt sluiten, en ik weet niet wat die Trust set kost. Als ie onder de 150,- is zou ik het zeker doen

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ze zijn idd wta minder van kwaliteit. Ik weet natuurlijk niet of dat bij bovengenomende cams ook zo is.
Maarja waar wil je ze voor gaan gebruiken, in licht/donker? Moeten ze "ver" kunnen kijken? Wat voor res. ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.