Goeiedag DPC'ers...
Ik en Ricoh hebben plannen (wel ondervoorbehoud!) om 16 en 17 november (reken 24 uurs LAN)..een LAN-Party te gaan organiseren. Als alles goed gaat zal het zijn op 16 en 17 november in Leeuwarden. Vanaf 6 uur 's avonds zal je naar binnen kunnen (wij zijn er al om 3 uur vanwege netwerkaanleg) en de fun zal 6 uur zaterdagavond weer afgelopen zijn.
De vraag is... is er animo voor zo'n korte lan?...zoja laat het weten!.. We kunnen vrij veel mensen kwijt (stuk of 30, misschien wel meer, maar dat zullen we even moeten kijken in verband met de stroomvoorziening).
Ik zal nog een website en planning maken..en ach wish us luck
Even nog wat info:
Op dit moment hebben we met 2 man:
Servers:
- FTP/PROXY/IRC server (56k6 lijntje voor je icq of etc..)
- 2 Gameservers
Hub/Switches:
- 1 -> 48 poorts switch
- 1 -> 24 poorts hub (misschien word dit nog een switch)
- 500 meter aan UTP kabel (voor als je wat vergeet
..
Meer info binnenkort wel op de site...maar hou even in gedachten dat het ondervoorbehoud is!
Thanks voor de replies alvast!
*out*
Ik en Ricoh hebben plannen (wel ondervoorbehoud!) om 16 en 17 november (reken 24 uurs LAN)..een LAN-Party te gaan organiseren. Als alles goed gaat zal het zijn op 16 en 17 november in Leeuwarden. Vanaf 6 uur 's avonds zal je naar binnen kunnen (wij zijn er al om 3 uur vanwege netwerkaanleg) en de fun zal 6 uur zaterdagavond weer afgelopen zijn.
De vraag is... is er animo voor zo'n korte lan?...zoja laat het weten!.. We kunnen vrij veel mensen kwijt (stuk of 30, misschien wel meer, maar dat zullen we even moeten kijken in verband met de stroomvoorziening).
Ik zal nog een website en planning maken..en ach wish us luck
Even nog wat info:
Op dit moment hebben we met 2 man:
Servers:
- FTP/PROXY/IRC server (56k6 lijntje voor je icq of etc..)
- 2 Gameservers
Hub/Switches:
- 1 -> 48 poorts switch
- 1 -> 24 poorts hub (misschien word dit nog een switch)
- 500 meter aan UTP kabel (voor als je wat vergeet
Meer info binnenkort wel op de site...maar hou even in gedachten dat het ondervoorbehoud is!
Thanks voor de replies alvast!
*out*
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"