Weet niet of dit al bekend was maar op http://www.eynstein.nl/ kan je een door hun ongelockte cpu kopen. Scheelt een hoop geld en zoveel kost het niet, het is in ieder geval stukken goedkoper dan een nieuwe proc.
sekers wel slim
* Vinny_B vraagt me af hoe ze het doen
* Vinny_B vraagt me af hoe ze het doen
lezuuuhOp donderdag 18 oktober 2001 19:06 schreef Duke_Nukem het volgende:
sekers wel slim
* salvador4 vraagt me af hoe ze het doen
Nieuw: wij unlocken en testen uw AMD Athlon XP cpu.
Hierdoor wordt de multiplier instelbaar en kunt u (op eigen risico) deze veranderen. Zowel geschikt voor MP instelling via dipswitch/jumper als via bios.
Het unlocken gebeurd mbv zilverlijm en isolatietape.
Heb net een 1700+ besteld met unlock service.
Ik ben benieuwd
Ik ben benieuwd
Da's wel relaxed want als ik een XP op me A7V (= KT133 = 200FSB) wil zetten, moet ie iig unlocked worden
Voor de niet zo handige mensen hebben ze ook nog een handige oplossing. Als je daar een kastje koopt maken zij er eventueel een blowhole voor je in...
Boden meer winkels deze extra service maar.
Boden meer winkels deze extra service maar.
gleufje invullen met je zusters of moeders (of vaders???) nagellak...hard laten worden en weg is de 't gleufje..dan weer de bekende zilverlijm tevoorschijn halen.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
zal het net zo gaan als toen ze van de Athlon core oevrstapten op een spitfire core, die je dus 50% kon overklokken maar op het eind (de rek was uit de core) niet zo ver meer.
Verwijderd
Schiet ff een pic van de door Einstein ge-unlockte XP's... ff spieken hoe ze het gedaan hebben.
Goede service, zeker doen, temeer omdat daardoor je garantie bij hun NIET vervalt
Pagina: 1