Hoe staan jullie tegenover vragen over softdrugs? Aangezien er ook jongere lezertjes zijn wou ik dat graag eerst even weten voor ik in S G mijn posting doe voor er onschuldige zieltjes worden verpest door mij
imho dit is een computerforum, geen drugsforum...
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Kon er niets over vinden in de faq, dus dan zou je in SG je vraag wel kunnen stellen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Het hangt heel erg aan de vragen an sich.Op donderdag 18 oktober 2001 18:54 schreef Frenkie het volgende:
Hoe staan jullie tegenover vragen over softdrugs? Aangezien er ook jongere lezertjes zijn wou ik dat graag eerst even weten voor ik in S G mijn posting doe voor er onschuldige zieltjes worden verpest door mij
Zaken die volgends de Nederlandse wet niet zijn toegestaan worden op het forum ook niet getollereerd (denk aan wapens en harddrugs)... en dan gaat het vooral om het "hoe" wat niet mag. Bijv: hoe maak ik een prop-gun oid.
Wat wél mag is discussieren over illegale zaken, zoals "harddrugs legaliseren?" en dergelijke.
Nou, nou, een waterpijp bouwen.
Stoer joh!
Dat deed ik ook toen ik 15 was....
Stoer joh!
Dat deed ik ook toen ik 15 was....
Godfather Bodybuilding topic reeks
Waarom zou dit op GoT moeten? Ga ergens anders bikkelen met die zooi..
Zolang de discussie 'maatschappelijk verantwoord is' moet 'ie kunnen denk ik.
Hou er wel rekening mee dat zo'n topic best wel 'onze aandacht' heeft.
Hou er wel rekening mee dat zo'n topic best wel 'onze aandacht' heeft.
Verwijderd
een waterpijp heeft niks met drugs te maken! sterker nog, een waterpijp is volledig onschadelijk (mits normaal gebruikt). Gebruik, wat je gezondheid betreft liever een waterpijp dan te roken!Op donderdag 18 oktober 2001 21:47 schreef saviour het volgende:
Is "Hoe maak ik een waterpijp?" toegestaan?
Pagina: 1