euh ik vraag me eigen af of er eigenlijk wel een ander voetbal spel voor de pc is? iemand idee?
Verwijderd
Op de pc zijn bijna geen goede voetbalspellen , afgezien van sensible soccer , maar die is alweer een paar jaar oud.
Op de playstation kan ik international superstar soccer pro evolution 2 aanraden.
Op de playstation kan ik international superstar soccer pro evolution 2 aanraden.
ow cool...maar die ps2 spellen zullen wel moeilijk te krijgen zijn. nee geen aanbod hier en ik doe ook geen verzoek.
Verwijderd
Iss 2 is een PSX spel...
Dan koop je toch gewoon een PS2
Dan kan je ISS van de PS2[port van n64] spelen of This is Football 2, ISS en ISS 2 [PSX], fifa 2001 enz enz... En dan nog een paar maanden w8en en dan komt Winning Eleven 5 uit
Dan koop je toch gewoon een PS2
TIF2002 zuigt hard in vergelijk met de ISSserie,zou er dus niet aan beginnen.Op donderdag 18 oktober 2001 18:59 schreef LaptopDude het volgende:
Iss 2 is een PSX spel...
Dan koop je toch gewoon een PS2Dan kan je ISS van de PS2[port van n64] spelen of This is Football 2, ISS en ISS 2 [PSX], fifa 2001 enz enz... En dan nog een paar maanden w8en en dan komt Winning Eleven 5 uit
En Pro Evolution Soccer(of WE5
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Jawel,maar hij wil kennelijk een alternatiefOp donderdag 18 oktober 2001 21:15 schreef jbalk het volgende:
komt FIFA2002 niet dan
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Ohh, maar de FIFA series zijn namelijk wel het coolstOp donderdag 18 oktober 2001 21:19 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Jawel,maar hij wil kennelijk een alternatief
Verwijderd
Iemand die dit beweerd heeft nog nooit iss gespeelt.Op donderdag 18 oktober 2001 21:20 schreef jbalk het volgende:
[..]
Ohh, maar de FIFA series zijn namelijk wel het coolst
pff jah maar geen KPN erin 
nah ga echt geen playstation kopen om spelletjes te spelen, daar heb ik een pc voor
nah ga echt geen playstation kopen om spelletjes te spelen, daar heb ik een pc voor
Dream onOp donderdag 18 oktober 2001 21:20 schreef jbalk het volgende:
[..]
Ohh, maar de FIFA series zijn namelijk wel het coolst

ISS is 1000x beter dan FIFA,komt alleen niet op de PC uit,maar daar heb je emu's voor
Sorry hoor,maar wat kost een PSX tegenwoordigOp donderdag 18 oktober 2001 21:42 schreef Kaap het volgende:
pff jah maar geen KPN erin
Samen met ISS2 ben je denk ik 3-400 gulden kwijt,dat moet toch wel lukken
Iss2 + PS One + extra controller voor 349,- bij e-plaza!
Laat je hem ombouwen, heb je er weer goedkoop een hele lading games bij voor weinig
...
Laat je hem ombouwen, heb je er weer goedkoop een hele lading games bij voor weinig
tif 2002 is best een kut spel, en ik heb de handleiding er niet van (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/294751/1?limit=25)
dus dat is helemaal klote
Ken je hem nog ruilen?Op donderdag 18 oktober 2001 22:02 schreef kRyPtO het volgende:
tif 2002 is best een kut spel, en ik heb de handleiding er niet van (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/294751/1?limit=25)
Zo ja,meteen doen,heb ik ook gedaan
Zwaar kutspel

heb hem gehuurd maar ze geven geen boekje meeOp donderdag 18 oktober 2001 22:03 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Ken je hem nog ruilen?
Zo ja,meteen doen,heb ik ook gedaan
Zwaar kutspel

Doe dan zeker niet de moeite hem te kopen,en wacht op Pro Evolution SoccerOp donderdag 18 oktober 2001 22:22 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
heb hem gehuurd maar ze geven geen boekje mee
Als je eenmaal ISS gewend bent wil niets anders meer,believe me
Jij hebt zeker de afgelopen weken in een grot geleefd ofzo? Weet je nog niet dat de nederlandse Competitie niet in Fifa 2002 zit en het nederlands Elftal heeft niet de echte namen.Op donderdag 18 oktober 2001 21:15 schreef jbalk het volgende:
komt FIFA2002 niet dan
en dat alles omdat schijnt dat de KNVB weer moeilijk doet

stelletje sukkels zeg.
btw weet iemand hoe dat dan zit met de Champions Legeau??
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
PSV,F'noord,ajax zitten er zeker in,met de officiele namen.Op vrijdag 19 oktober 2001 16:18 schreef komaki het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de afgelopen weken in een grot geleefd ofzo? Weet je nog niet dat de nederlandse Competitie niet in Fifa 2002 zit en het nederlands Elftal heeft niet de echte namen.
en dat alles omdat schijnt dat de KNVB weer moeilijk doet
stelletje sukkels zeg.
btw weet iemand hoe dat dan zit met de Champions Legeau??met Feijenoord en PSV bijvoorbeeld? zijn die ook gewoon weg gelaten of bestaan die nog wel ??????
Geloof zelfs een paar clubs meer maar dat weet ik niet zeker.
ZO'n probleem is het nou toch ook weer niet dat de NL competitie er niet inzit? Das alleen de eerste 2 dagen leuk, en dan let je er niet eens meer op. En dan nog, er komt echt wel een onofficiele patch voor hoor.
Verwijderd
Hmm dus This is Football 2 is dus geen zak aan? Zag er wel leuk uit btw, en ik wou het spel nog kopen ook 
En hoorde ik iemand zeggen dat Winning Eleven 5 in november uitkomt???
Inderdaad, en de uitspraak van de namen door John Motson is nou ook weer niet de moeite waard: "KhonayLEEsa" van RKC...Op vrijdag 19 oktober 2001 19:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
ZO'n probleem is het nou toch ook weer niet dat de NL competitie er niet inzit? Das alleen de eerste 2 dagen leuk, en dan let je er niet eens meer op. En dan nog, er komt echt wel een onofficiele patch voor hoor.
Nee,niet doen,TIF is zwaar kloteOp vrijdag 19 oktober 2001 19:12 schreef LaptopDude het volgende:
Hmm dus This is Football 2 is dus geen zak aan? Zag er wel leuk uit btw, en ik wou het spel nog kopen ook
En Pro Evolution Soccer(aka Winning Eleven 5)komt naar mijn weten idd in November uit
Pagina: 1