Droom dan maar lekker verder
Beetje moeite doen kan geen kwaad.
Beetje moeite doen kan geen kwaad.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Als je d'r geen hol van snapt en je vind het niet leuk om uit te zoeken, begin er dan niet aan.
MSX 2 rulez more
Wat kan je dromen? De links of de sites?Maverickje:
P.S stuur me aub geen links van php websites want die kan ik al dromen
Hoe dan ook... Voordat je aan PHP begint, is het misschien makkelijk om eerst wat PHP te leren. De basis is echt een piece of cake.
Voor een Poll is het ook wel zo handig om mySQL te gebruiken, dus wellicht moet je daar ook effe een blik naar gooien...
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Stop die poll maar lekker in je hol
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Het is doodsimpel... Gewoon C met basic invloeden...
Ik ga neit zeggen hoe je moet programmeren, alleen dat je je pagina's op een server zult moeten zetten dit PHP snapt. PHP wordt namelijk Serverside gedaan.
en dan
<?php
blabla php-scriptje blabla
?>
in je page...
Ik ga neit zeggen hoe je moet programmeren, alleen dat je je pagina's op een server zult moeten zetten dit PHP snapt. PHP wordt namelijk Serverside gedaan.
en dan
<?php
blabla php-scriptje blabla
?>
in je page...
Er zijn 2 opties voor zoiets...
Zelf maken -> dan zul je toch echt php moeten leren
Iets voorgemaakts gebruiken -> daar is dit het forum niet voor en bekijk es wat er aan installatie uitleg bij zit.
Zelf maken -> dan zul je toch echt php moeten leren
Iets voorgemaakts gebruiken -> daar is dit het forum niet voor en bekijk es wat er aan installatie uitleg bij zit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()