Mario Kart FC 1590-4774-1019
Maar ik heb 'm vroeger ook veel gespeeld, heb 'm zelf ook niet meer.
Was wel lache ja
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Is het abandonwarez dan?Op donderdag 18 oktober 2001 17:48 schreef neggix het volgende:
nope.. ook niet op www.dosgames.com.. en waarom zou dit niet mogen. Tis al zo'n oud spel dat ze daar geen licentie meer voor hebben hoor. en het is alleen op flop uitgegeven. dus ik zou niet weten waarom dit niet mag??
Zoniet mag het niet geloof ik
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Lotus 1,2,3.
Sweet memories.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Was zeker een cool spel ja, ik vond die turbo gedeeltes altijd leuk, dat waren die rode gedeeltes waarop je extra hard konOp donderdag 18 oktober 2001 18:12 schreef Doekoeman het volgende:
AAAAHhhhhhhh.
Lotus 1,2,3.
Sweet memories.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
JA dat was tussen die witte strepen... Ook kon je over die boomstammen springen die op de weg lagen...Op donderdag 18 oktober 2001 18:27 schreef Famoso het volgende:
[..]
Was zeker een cool spel ja, ik vond die turbo gedeeltes altijd leuk, dat waren die rode gedeeltes waarop je extra hard kon
Je had ook zo'n level met allemaal stenen op de weg en een level met zware wind, er kwamen dan van die bosjes over de weg waaien....
Pure nostalgie
tampert, kriminalpolizei
ik zal wel eens zoeken of ik iets kan vinden
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
De muziek van het spel vond ik altijd zo gaaf! Alleen ik snapte nooit hoe de controls werkten, dus echt geraced heb ik niet
was wel grappig spel ja
I’m not like the OTTERS
(das het pas als de producent het zegt).
> kweenie waar ie is trouwens maar op anbandonwarez zoeken met google geeft je vast wel een site waar ie op staat.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Afijn, dit is dus wel illegaal. Je vraagt naar warez en dat mag dus niet...
En inderdaad die turbozones he
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:26
Doe mij dan effe een link naar windows XP NL versie
OUDE SPELLEN ROELEREN GEWOON KEIHARD!
maar als iemand die vindt wil ik hem ook wel
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Dit topic is gesloten.
![]()