Tevredenheid Koolance (Wie heeft er een ?)

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hey Allemaal,

Ik zag in de oudere threads dat mensen van plan waren deze kast te kopen, heeft iemand dit inmiddels al gedaan en wat zijn de bevindingen (Temperatuur verschil tussen koolblok en waterkoeling), kan men er bijvoorbeeld beter door overclocken is het geluid (lawaai) minder, zijn er bepaalde problemen naar voren gekomen. Ik hoor graag alles aan wan't ik ben zelf van plan om zo'n ding te kopen. En nee ik heb geen zin c.q. tijd om er zelf een te maken ik kijk niet zo op een paar centen. (En een vapocill vind ik wel te duur)

Groet,

Ronald.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

ze zijn er nog niet..... :(

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
ik zit met hetzelfde probleem. Ik wil ook graag weten hoe die kast bevalt bij anderen. Ik ga um toch wel kopen.
Maarja, wel leuk om te weten.

Waar zou jij hem kopen. Ik geloof dat het op 2 of 3 plaatsen kan...

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Ik heb 'em bij Alternate besteld voor f499,- ex btw...

Als het goed is heb ik 'em over 1 á 2 weken *D

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 13:08

Nessuno

io sono nessuno

heb hem ook besteld maar zit me nu af tevragen hoe wat en waar

heb nl ff met alternate gepraat

en kwam achter het volgede

1 er zit dus geen voeding in :( op de site staat vanwel)

2 mischien morgen(19-10-01) binnen anders volgende week :(

3 word niet per post verstuurd je moet hem dus op halen

4 werd nog al vaag gedaan over de garantie
(hoorde iets van tot de deur en niet verder ???)
dus spul goed na kijken voor je de winkel verlaat

al met al vraag ik me af wat ze bij oc-shop van plan zijn met deze dingen hij is daar 50 piek duurder maar als de garantie daar beter is haal ik hem daar wel :)

nou ik hoop dat jullie hier iets aan hebben

btw die kast roeleerd echt !!!
Afbeeldingslocatie: http://koolance.com/products/pc2/PC2_SideCircle1.jpg

Na rose e cient spin

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 23:31 schreef prodigy het volgende:
heb hem ook besteld maar zit me nu af tevragen hoe wat en waar

heb nl ff met alternate gepraat

en kwam achter het volgede

1 er zit dus geen voeding in :( op de site staat vanwel)

2 mischien morgen(19-10-01) binnen anders volgende week :(

3 word niet per post verstuurd je moet hem dus op halen

4 werd nog al vaag gedaan over de garantie
(hoorde iets van tot de deur en niet verder ???)
dus spul goed na kijken voor je de winkel verlaat

al met al vraag ik me af wat ze bij oc-shop van plan zijn met deze dingen hij is daar 50 piek duurder maar als de garantie daar beter is haal ik hem daar wel :)

nou ik hoop dat jullie hier iets aan hebben

btw die kast roeleerd echt !!!
[afbeelding]
1 - Als OC-shop 'm heeft, heeft Alternate 'm ook (OC levert ze namelijk aan Alternate).
2 - Ga er maar vanuit dat het nog wel een tijdje kan gaan duren vanwege de toestanden in de USA. Elk pakket wordt gecontroleerd op inhoud en dergelijke, je kunt je voorstellen dat ze een lading grote paketten grondig onderzoeken voordat ze het land uitkunnen/mogen.
3 - Garantie van Alternate is gelul! Zij nemen hem af van OC shop dus krijgen zij daar gewoon garantie op. Als het ding gaat lekken en je beschadigt daarmee je hardware, dan zijn zij aansprakelijk (OC of Koolance). Natuurlijk wel bij normaal gebruik. De kast wordt als waterkoelingkast verkocht dus kun je wettelijk gezien redelijkerwijs verwachten dat het behoort te functioneren.

Voorlopig kun je denk ik nog wel even wachten...

Verwijderd

Ik ben van plan er ook een te gaan bestellen zonder voeding met nog een extra chipset koeler. Nou heb ik zelf al een Enermax 350 Watt voeding, trekt hij dat met onderstaande specs?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Makkelijk.

Geen inspiratie

Verwijderd

ik wil dus begin volgend jaar ook zo'n kast gaan kopen
maar gezien mijn " prettige " ervaringen met alternate zal ik hem daar zeker niet kopen
wat de oc-shop betreft als je hem daar koopt en je hebt problemen met inbouw of wat dan ook dan zijn ze altijd bereid om je met goed (let op !!!) advies te woord te staan ze gebruiken namelijk zelf ook de spullen die ze verkopen en dus weten ze hoe het werkt (ze moeten en willen hem zelf ook een keer draaient gezien hebben het zijn gewoon echte tweakers wat dat aangaat)
dus als ik dan toch de keus heb ben ik liever fl.50,- meer kwijt en dan weet ik dat ik als ik een probleem of vraag heb waar ik terecht kan en het niet met een tot aan de deru reactie krijg

Hulde voor de OC- shop

:)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 22:00

Damian

Insane Obtrusion

Owke ik zit mischien ook wel aan die kast te denken, maar zoals ik bovenaan zie, hebbie hem voor 499..

Maar.. heb je dan ook alles wat je nodig hebt, owke een voeding zit er niet in, maar is dat dan ook het enigste wat je nog nodi hebt om dat ding draaiend te krijgen??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Hij gaat denk ik wel wat duurder kosten dan 599,-. Ik ga er tenminste van uit dat hij ongeveer rond 700 gulden gaat kosten.

En die voeding is het engiste wat je dan nog nodig hebt, je krijgt bij de kast nog een extra flesje koelvloeistof bij ook .
Pagina: 1