Op donderdag 18 oktober 2001 17:36 schreef CyberTijn_ het volgende:
koop een mooie PC, ken je veel meer mee!
ik heb nog nooit iemand z'n sollicitatiebrief op een PS2 zien typen hoor.
Over database vervuiling gesproken. Post dan niets als je echt niet wilt bijdragen aan een topic.
Wel heel erg duur zo'n XboX. Lijkt me niet erg slim.. Het is de allereerste console van Microsoft terwijl Sony (PSX, PS/2) en Nintendo (SNES, N64 en dan de Cube) erg gevestigde namen zijn. Mensen gaan toch liever voor een merk wat ze kennen en wat iedereen 'goed' vindt..
Microsoft moet zich dan niet alleen bewijzen tegenover die andere merken ... maar ze moeten ook een verschil van 300+ piek verantwoorden tegenover de erg succesvolle PS/2.
Ga je shoppen dan heb je voor hetzelfde geld als een "kale Xbox" een PS/2 met 2 games erbij.. natuurlijk met GT3
Overigens.. daar de XBox eigenlijk een "gestandaardiseerde" PC is.. zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld een Xbox emulator te schrijven voor de PC? Of Xbox games 'te porten' naar de PC?
Ik ga het heel flauw vinden als bepaalde games alleen voor de Xbox uitkomen en niet voor de PC. Ja, ik weet het.. dat gebeurd nu ook voor de PS/2.. alleen de PS/2 is een heel ander platform.. daar moet je echt een apart development team voor oprichten om die games ook voor de PC uit te geven lijkt me.. Dat lijkt me voor de Xbox toch veel makkelijker. Ja het is een ander OS maar toch, er zijn zo veel overeenkomsten.. daar moet toch iets mee te doen zijn?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)