Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Siemens C35i, ongeveer een jaar nu. Er zit niet zo'n lithium-ion batterij in, maar zo'n ouder type.

Toen ik hem kocht stond er dat ie tot 180 uur standby kon staan / 5 uur bellen. In het begin kwam het daar nog wel een beetje bij in de buurt. Maar de batterij wordt steeds slechter. En hoewel ik toch regelmatig de optie accu-onderhoud gebruik (1 à 2 keer per week), kan ik er helemaal niets meer mee.

Een gesprekje met een volle batterij van een minuutje ofzo houdt ie nog wel vol. Bij een tweede gesprek of als ie al een tijdje uit de lader is, dan gaat de telefoon vrijwel meteen uit met de mededeling dat de batterij leeg is. :( En dat terwijl ie eerst aangeeft nog helemaal vol te zijn!

Mijn garantie is dus al verlopen want ik heb hem ruim een jaar. Nu wilde ik een nieuwe batterij kopen en ik vroeg bij Debitel (daar had ik hem gekocht): 300 piek! :'(

Is dit normaal? Iemand oplossingen of tips?

Thnx.

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:27
www.stuntprijzen.net :
- Accu Siemens C35/S35/M35 Prijs: Fl. 30,00 ( 13.61)

Specificaties: 650 mAh Li-ion. Standby tijd 52-75 uur

Verwijderd

300 piek was dat geen foutje ofzo? echt oplichters je kunt de phone zelf bijna voor 300 piek krijgen en dan heb je kpn of libtel prepay :+