Toon posts:

Iiyama MA901U monitor (vergeet) schermsettings

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds 3 dagen geleden de bezitter van een Iiyama Visionmaster Pro 452. Ik vind de monitor perfect alleen blijkt het dat wanneer ik alle monitorsettings goed ingesteld heb en ik zet mijn computer uit dat de settings niet meer goed staan als ik mijn computer weer aanzet? Verder staat het OSD ook op "auto" om de instellingen automatisch te saven. Is het een fout van de monitor en is het mogelijk om het te verhelpen of moet ik de monitor omruilen voor een andere?

Alvast bedankt voor de reacties.

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

dit zelfde probleem heb ik dus ook :(

maar volgens mij komt het door warmte van monitor ofzow :?

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
hij onthoudt de instellingen bij het aan en uitzetten van me comp wel maar als ik een andere resolutie instel, en dan daar de monitor op instelt dan klopt de eerste resolutie niet meer terwijl dit wel zo zou moeten.

Verwijderd

Het is bij deze beeldbuizen zo dat wanneer het scherm warm is deze inkrimpt. Dus als je na 3 uur werken het perfect afsteld dan is bij de start het beeld te groot...

Tis normaal naar mijn idee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ook bij het switchen tussen resoluties, maar dan in een mindere mate. Ben benieuwd of dit een redelijk algemeen voorkomend probleem blijkt te zijn.