Some things can not happen until they happen...
^^^^KICK^^^^ Niemand??
Ik hoorde juist dat er binnenkort een nieuwe punkbuster komt, en die vervanger weet ik niks van.
tot zover mijn nuttige post
tot zover mijn nuttige post
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Naïef figuur ben je denk ik als je alleen speelt met punkbuster en zodner niet omdat je dan bang bent voor cheats..
Denk je nou echt dat pb cheats tegenhoudt? Ja, een paar misschien, maar ongeveer alle cheats worden om punkbuster heengeschreven tegenwoordig...een proggie wat clientside draait valt altijd te omzijlen...
Sorry dat ik je nu wakker maak uit je droom ..
Ga gewoon op servers spelen waar zga altijd admins aanwezig zijn die goed op cheators letten...om zo het aantal cheat0rs tot een minimum te reduceren..
Met of zonder pb, cheators heb je altijd..lamers zat..en, de n00b cheators schakel je echt wel uit als je een beetje skillz heb (en herken je ook snel)...en de die hard cheat0rs hield je toch al niet tegen met pb..
Cheat0rs suck...en pb heeft geen zin..
/me speelt overigens geen cs meer, maar dat heeft nix met het cheat0r gedoe te maken...
Denk je nou echt dat pb cheats tegenhoudt? Ja, een paar misschien, maar ongeveer alle cheats worden om punkbuster heengeschreven tegenwoordig...een proggie wat clientside draait valt altijd te omzijlen...
Ga gewoon op servers spelen waar zga altijd admins aanwezig zijn die goed op cheators letten...om zo het aantal cheat0rs tot een minimum te reduceren..
Met of zonder pb, cheators heb je altijd..lamers zat..en, de n00b cheators schakel je echt wel uit als je een beetje skillz heb (en herken je ook snel)...en de die hard cheat0rs hield je toch al niet tegen met pb..
/me speelt overigens geen cs meer, maar dat heeft nix met het cheat0r gedoe te maken...
ff lezen eerst wat ik zeg.... ik zal het nog een keer herhalen...Op donderdag 18 oktober 2001 18:28 schreef G3R10 het volgende:
Naïef figuur ben je denk ik als je alleen speelt met punkbuster en zodner niet omdat je dan bang bent voor cheats..
dusss... ik weet best dat PB niet veilig is...dat is ook de voornaamste reden dat ik geinterseerd ben in een nieuweomdat pb ermee gaat stoppen en dat ie gehacked is
Verwijderd
Ic, ehmz, dan geld denk ik precies hetzelfde, programmas die client side gedraaid moeten worden valt om heen te hacken.. ALTIJD..dus een alternatief voor pb zal (how pathetic) ook gehacked worden en dus gewoon niet effectief zijn..
/me blijft dus lekker eigenwijs bij z'n stelling
tjah, eigenlijk ben je dan helemaal niet meer veilig, maar als er een nieuwe komt dan kan ik weer 2 maanden spelenOp zaterdag 20 oktober 2001 16:23 schreef G3R10 het volgende:
Ic, ehmz, dan geld denk ik precies hetzelfde, programmas die client side gedraaid moeten worden valt om heen te hacken.. ALTIJD..dus een alternatief voor pb zal (how pathetic) ook gehacked worden en dus gewoon niet effectief zijn..
Waarom merk ik nooit iets van cheaters? Ben ik zo goed? Nee, volgens mij denken jullei bij iedere headie dat het een aimbot was en elke keer dat iemand je meteen afknalt als je om het hoekje komt dat het een wallhacker is. That's CS!
Wake up!!! Ik merk er bijna niks van!
vind jij het dan niet verd8 als er op een server een terror rondloopt met een AK die iedereen neerschiet zodra die ze zietOp zaterdag 20 oktober 2001 16:54 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Waarom merk ik nooit iets van cheaters? Ben ik zo goed? Nee, volgens mij denken jullei bij iedere headie dat het een aimbot was en elke keer dat iemand je meteen afknalt als je om het hoekje komt dat het een wallhacker is. That's CS!
[EN JA dit was in CS1.3]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
moet je een keer naar die gamepoint shit servers gaan lopen er genoeg. of een leuke duitse server opzoeken....>:)
hoi
dan speel jij zeker net cs sinds een week ofzo?? Als je CS wat langer speelt valt het iedereen wel op dat niks meer klopt.. 'vroeger' stond ik altijd positief met scores als 30-10 enzo maar de laatste tijd sta ik de helft van de potjes gewoon negatiefOp zaterdag 20 oktober 2001 16:54 schreef BlueAngelGoT het volgende:
*zucht* PB = vals gevoel van veiligheid.
Echt waar, alle "echte" cheats komen wel door PB heen hoor, maak je maar geen zorgen en ook door de nieuwe versie en ook door die die daarop volgt.
Zolang serverside niks gebeurt blijft het mogelijk te cheaten.
En zelfs dan kunnen daar weer dingen in gevonden worden die het mogelijk maken te cheaten.
Maar wat maakt het uit? Zoek een goede server, hou op met zeiken en speel gewoon wat langer dan de eerste 5 mins om er dan meteen weer mee te kappen met de zin "Wat een n00bs hier allemaal cheaters, heb wel wat beters te doen".
Cheaten is een deel van CS en halflife in het algemeen en ze zijn moeilijk tegen te gaan. Ik heb echt gewoon nog nooit een aimbotter of zo gezien en de headies zijn niet lucky, echt niet, ok er zijn lucky headies, maar de meesten zullen toch echt wel in je kop zijn gegaan.
En waarom zijn alle spelers die beter zijn n00bs, mogen er dan geen nieuwe spelers komen die misschien wel een oplossing hebben tegen cheaters... Naar mijn mening is mensen voor n00b uitmaken 1 van de dingen die ervoor zorgt dat ze gaan cheaten, zo krijgen ze namelijk een goede score en zijn ze geen n00b meer.
Dat gezeur over cheaters moet gewoon stoppen, vind je het erg, ok kap dan met het spel en ga single player spellen spelen, vind je het niet erg, ga op zoek naar een goede server *kuch* strikerz *kuch* en heb nog veel lol met dit ontzettend kewle spel.
Naar mijn mening maak je het je met deze instelling alleen maar erg voor jezelf.
Echt waar, alle "echte" cheats komen wel door PB heen hoor, maak je maar geen zorgen en ook door de nieuwe versie en ook door die die daarop volgt.
Zolang serverside niks gebeurt blijft het mogelijk te cheaten.
En zelfs dan kunnen daar weer dingen in gevonden worden die het mogelijk maken te cheaten.
Maar wat maakt het uit? Zoek een goede server, hou op met zeiken en speel gewoon wat langer dan de eerste 5 mins om er dan meteen weer mee te kappen met de zin "Wat een n00bs hier allemaal cheaters, heb wel wat beters te doen".
Cheaten is een deel van CS en halflife in het algemeen en ze zijn moeilijk tegen te gaan. Ik heb echt gewoon nog nooit een aimbotter of zo gezien en de headies zijn niet lucky, echt niet, ok er zijn lucky headies, maar de meesten zullen toch echt wel in je kop zijn gegaan.
En waarom zijn alle spelers die beter zijn n00bs, mogen er dan geen nieuwe spelers komen die misschien wel een oplossing hebben tegen cheaters... Naar mijn mening is mensen voor n00b uitmaken 1 van de dingen die ervoor zorgt dat ze gaan cheaten, zo krijgen ze namelijk een goede score en zijn ze geen n00b meer.
Dat gezeur over cheaters moet gewoon stoppen, vind je het erg, ok kap dan met het spel en ga single player spellen spelen, vind je het niet erg, ga op zoek naar een goede server *kuch* strikerz *kuch* en heb nog veel lol met dit ontzettend kewle spel.
Naar mijn mening maak je het je met deze instelling alleen maar erg voor jezelf.
Owke dan soeflee,
hier zijn een paar dingen om jou dag beter te maken:
Ten eerste een news flits op Gamers.nl:
http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=9840
En ten tweede deze, die heel veelbelovend is:
http://www.gamers.nl/nieuws/10119
hier zijn een paar dingen om jou dag beter te maken:
Ten eerste een news flits op Gamers.nl:
http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=9840
En ten tweede deze, die heel veelbelovend is:
http://www.gamers.nl/nieuws/10119
Harde woorden, ben benieuwd of ze het waar kunnen maken...Have you ever been stark-staring mad about other players kicking your ass because they were cheating?
Wouldn`t it be cool if there was a FREE tool to stop those cheats from ruining your favorite game? A FREE tool that will be always be FREE, now and in the future?
Well, join the club. Forming a united capable and dedicated team, we have started a project to change this poor situation.
The result of our project should be a simple-to-use-tool for gamers protecting them from cheaters, rewarding their honest attitude toward gaming. A tool to find and eliminate cheaters from our game servers!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
het zou vet tof wezen als het echt gaat werken maar ik vrees het ergste...
Verwijderd
Die mensen van Punkbuster hebben aardig wat verdient met hun nepprogramma. Wat simpel te maken is.
Punkbuster servers waren in ieder geval beter speelbaar als gewone server. Tuurlijk er waren wel cheaters, maar die haal je er dan makkelijk uit. Je had in ieder geval geen n00b cheaters meer
...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
de enige reden is waarom ik pb heb gedownd is omdat je wel zo'n beetje op alle servers pb nodig heb. duzzzz eigenlij kdat ik gewoon zo;n beetje elke server kan joinen die er is
, maar idd het helpt geen fuck nog steeds veel cheataz
Pagina: 1