Ik heb mijn cdspeler/pickup/cassetedeck aangesloten op de line in van de soundkaart.Tot zover geen probleem,maar hoe sla ik deze tracks op zodat ik deze kan branden. Welk programma heb ik nodig? Ik neem aan dat ik deze rip naar wav maar hoe?
je gebruikt een programma zoals CoolEdit2000 of CoolEditPro of hoe dat ook heet. Als je zoekt kan je ergens op hun site een demo downloaden. Dan sla je wat je hebt opgenomen op in WAV of MP3 (met de nieuwste versie geloof ik). Dan moet het lukken. Via geluidsrecorder van Windows kan het ook maar dan max. 30 seconden of je met een truucje gebruiken (vertelde een vriend die dat gebruikt:) )
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Beter met SoundForge 5. Zit monitor tool in..kun je geluidshardheid instellen...en dan op REC drukken...
Waar vind ik Soundforge 5.0. Ik ieder geval bedankt voor de tips allebei nou kan ik weer verder hier. Kijken of het netjes op cd komt.
Daar heeft hij weinig kans om zijn musicals van de basisschool te vindenOp donderdag 18 oktober 2001 16:58 schreef MrOrange het volgende:
Kazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaa ofzo..morpheus!
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1