Toon posts:

fireworks help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb in een plaatje een popup menu gemaakt, maar als ik dan een link aan zo'n kopje wil hangen van 't menu doet ie 't nie... wat is de start directory waar hij mee begint... ik heb al geprobeerd ../directory/kamer2.htm(l)

maar ook dat pakt hij niet... is er geen mogelijk heid dat ik gewoon het bestandje aan kan geven ipv dat handmatig in te voeren?

Verwijderd

Snap um niet, kun je niet ff voorbeeldje late zien of ff duidelijker uitleggen. (kan ook komen doordat ikke moe ben :) )

[edit]
doordat = omdat, zie je kben echt moe :)

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Voor help moet je F1 hebben. :)

Post anders inderdaad eens een voorbeeld en/of screenshot. Of geef anders eens een GOEDE uitleg.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 18 oktober 2001 19:11 schreef OkkE het volgende:
Voor help moet je F1 hebben. :)
Of het boek dat erbij zat...

Maar hier kunnen we inderdaad niks mee, Severt. Post een screendumpje ofzo, en leg stap voor stap uit wat je nou precies wilt...

Verwijderd

Topicstarter
heb ik 't dan zo moeilijk uitgelegd :)

ik bedoelde gewoon als je een popup menu maakt
moet je aan iedere button een link geven,
maar die link is zo lang, dat ik mij afvroeg of er geen browse bij zat, zodat ik kon zeggen waar die button naar toe moest linken? ofzoiets :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 13:42 schreef Severt het volgende:
ik bedoelde gewoon als je een popup menu maakt
moet je aan iedere button een link geven,
maar die link is zo lang, dat ik mij afvroeg of er geen browse bij zat, zodat ik kon zeggen waar die button naar toe moest linken? ofzoiets :)
Browse zal er niet bij zitten als het om internet paginas gaat :) , en als je gewoon zelf naar bestanden wil linken kun je ze toch relatief linken ipv absoluut, scheelt veel in lengte van je linkadres
En volgens mij zit er in fw geen browse optie bij het maken van popup menuutjes

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders die hier wel een makkelijke oplossing voor heeft?
Pagina: 1