[JS] Form elements verbergen zonder layers

Pagina: 1
Acties:

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 16:34

Bene

list incomprehension

Topicstarter
Ik probeer met behulp van Javascript form elementen te verbergen die pas zichtbaar worden nadat er een vinkje gezet wordt. Geen probleem, maar ik ben nu op zoek naar een oplossing zonder layers (browser compatibility). Mag natuurlijk wel style-elementen gebruiken. Iemand enig idee?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Hmm.. je kunt ze wel disabelen maar dat is ook IE-only (dacht ik). Maar zo moeilijk is het toch niet om een browser-compatible-layerscript te maken? Of wil je dat het ook werkt in NS3 IE3 ofzo? In het laatste geval wil ik je graag uit de droom helpen, maar in Nederland is er echt niemand meer die dat nog gebruikt...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 20:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 18 oktober 2001 15:27 schreef Bene het volgende:
Geen probleem, maar ik ben nu op zoek naar een oplossing zonder layers (browser compatibility).
gebruik dan display: none; in CSS;
met javascript aan te spreken door [object].style.display = "none"|"block"|"inline"|"list-item"|"auto"

als je echter het ok voor netscape 4x compatible wilt maken ontkom je echter niet aan layers (immers ns4 kan enkel content in layers dynamisch aanpassen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen