lite-on 12x10x32 en rewritable wissen

Pagina: 1
Acties:

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:59
Ik ben laatst begonnen met het beschrijven van een rewritable, maar onder het schrijven van de lead-in kwam ik er al achter dat ik iets vaut gedaan had. Dus ikke op cancel duwen (Want het was toch een rewritable) en ik verander wat ik vaut had gedaan en wil de cdrw gaan wissen om hem opnieuw te beschrijven. Maar het probleem is dat de brander meteen probeert om te lezen wat voor cd het is. Dit lukt niet omdat de lead-in niet klopt. Dit heeft niks met windows te maken want als ik de cd erin stop, de computer uitzet en weer aan, doet ie precies hetzelfde. Ik kan de cdrw dus niet wissen, omdat de brander constant probeert de cd te lezen.

Uhm....hoe los ik dit op? :?

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Met wat brand je?

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn firmware van de LITEON 12X10X32 geupdate en nu is dat probleem over.
Mijn brander wiste de CDRW's niet goed. Ik kreeg iedere keer een foutmelding na het wissen. Daarna waren de rw's niet meer bruikbaar. (nero 5.5.4.0)
Nu gaat alles weer perfect.

Mzzl, Bas Boerboom

• Martinus
  • Laatst online: 27-04 07:58
hier stond iets niet nuttigs.......

no comment

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 14:59
Ik heb weinig toe te voegen.. Wil alleen ff zeggen: FOut

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:38

ChUcKiE

Dus........

Heej kan iemand me een linkje geven nara de nieuwe firmware van die lite-on, firmware LS3J23.ZIP??

Die link naar die taiwanese site werkt niet!

Mag ook gemaild worden naar chuckie@chello.nl

Bedankt!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• The_Holy_Jampot
ik heb de nieuwe firmware als, en neej martinus, wel ff goed lezen. Zodra ik de cd erin stop probeert de cdrom te lezen wat voor cd het is, en dan kan nero m niet meer aansturen omdat ie bezig is. En nee, dit ligt niet aan windows, want als ik de cd in dos erin stop doet ie precies hetzelfde. En ook als ik met de cd erin opstart doet ie precies hetzelfde

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Misschien kun je hem formateren met InCD. Deze software is ook van Ahead/Nero en gebruik je normaal om een CDRW als floppy te kunnen gebruiken. Nadat je hem geformat hebt zou je hem weer in Nero kunnen proberen te gebruiken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• The_Holy_Jampot
hebbet niet geprobeerd, maar ik denk niet dat dat gaat lukken, want geen enkel programma kan de cd aanspreken als ik hem erin stop, omdat de cdrom zelf aan het kijken is wat voor cd het is.

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Een vriend van mij met een Plextor-brander kon op een gegeven moment een CD-RW niet leegmaken met Nero enzo. Het lukte hem toen wel met de PlexTools van zijn brander. Misschien dat je iemand kent met een Plextor, waar je dan de CD-RW kan wissen? Ik denk niet dat de PlexTools werken met een Lite-on.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Pleur dat ding dan gewoon weg.

XBL: theArthurrrr

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-04 23:37

Reda

HA DO KEN

'k heb toevallig hetzelfde probleem..

maar ook met Plextols lukt het me niet.

Nero ook niet,CloneCD ook niet.

iemand nog suggesties?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hou je wel shift vast als je hem erin doet?

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ook met een 12101B en heb dat destijds ook gepost in GoT. Het is uiteindelijk gelukt, maar de oplossing stond er niet bij. :)

Na een tijdje zoeken op het net, posts op o.a. Cdrinfo.com en ge-experimenteer met andere software en branders is mijn conclusie dat het afhankelijk is van de brander, of tenminste zijn firmware. Zoals gezegd deed de mijne het niet, niet met Incd, Nero, Directcd, Clonecd of Cdrwin. Blijkbaar checkt de brander de TOC en houdt ie het voor gezien, want hij is eigenlijk te stom om te zien dat er een cdrw in zit die gewist moet kunnen worden, ondanks een foute TOC.

Er gaan verhalen dat een Plextor het wel kan, en mijn 2 vern*te cd's ten tijde van de post zijn uiteindelijk succesvol gewist door een Yamaha 4416S en een Philips 404, beide met Adaptec Directcd-formatteermogelijkheid. Andere software had denk ik ook wel gewerkt maar zoals gezegd, het hangt van je brander af.

Zelf had ik toen nog firmware LS17 en daar ging het niet mee. Met LS22 heb ik het nog niet geprobeerd, en van LS23 weet ik het ook niet. Moet het voor de grap nog eens proberen eigenlijk.. :)

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Op donderdag 18 oktober 2001 18:14 schreef ChUcKiE het volgende:
Heej kan iemand me een linkje geven nara de nieuwe firmware van die lite-on, firmware LS3J23.ZIP??

Die link naar die taiwanese site werkt niet!

Mag ook gemaild worden naar chuckie@chello.nl

Bedankt!
Alstu :)
Pagina: 1