ik ben in lvl 2 nu en het is wel cool spel en vooral verslavend
ik had het me veel minder leuk voor gesteld maar is leuk spel
ik had het me veel minder leuk voor gesteld maar is leuk spel
En groooooot dat dit topic is!het "grote" zoo tycoon topic
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 16235
Ja, het is een spel met dode dieren waarin je zoveel mogelijk dierenlijken per minuut moet afvoeren.[b]Op donderdag 18 oktober 2001 15:50 schreef Toeter84 het volgende:
Hmmz, ze zullen toch niet alle dieren levend hebben gemaakt,
Anoniem: 26945
Pet Sematary TycoonOp donderdag 18 oktober 2001 16:34 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Ja, het is een spel met dode dieren waarin je zoveel mogelijk dierenlijken per minuut moet afvoeren.
Dat dus... lijkt me een dubbele taak! In RollerCoaster Tycoon etc. kun je er gewoon een monteurtje op af sturen, maar hier is het dus een bijkomende dagtaak.Hoe bedoel, ze zullen alle dieren niet levend hebben gemaakt?!? Wel dus. En zelfs aardig precies, schijnt het: elk dier heeft z'n eigen kenmerken. Je moet dan ook niet alleen de bezoekers tevreden houden, maar zeker ook de dieren!
» on my wayVoor meer info kun je het beste naar Gone Gold Guide.. Daar staan al weer aardig wat links over dit spel.
Some things can not happen until they happen...
Anoniem: 26945
nouja,Op donderdag 18 oktober 2001 16:51 schreef Toeter84 het volgende:
Dat dus... lijkt me een dubbele taak! In RollerCoaster Tycoon etc. kun je er gewoon een monteurtje op af sturen, maar hier is het dus een bijkomende dagtaak.
Nouja, dat vermoeilijkt het spel weer...
Anoniem: 25506
ik ook win2k maar nergens last van hoorOp donderdag 18 oktober 2001 23:33 schreef TAG_Speedy het volgende:
Krijg em niet eens aan de praat onder Win2k SP2. Klik het icoon, zie wat onderin en dan niks (ook niet in taskman)
Leek me wel aardig spel, vond RCT ook vet.
Anoniem: 1734
Maarruh, wat bedoelen jullie met level 2? In RCT kon je gewoon je eigen park kiezen uit vijf ofzo en daarna moest je telkens er eentje uitspelen om in de volgende te komen.Op donderdag 18 oktober 2001 15:16 schreef WuKen het volgende:
ik ben in lvl 2 nu ...
Anoniem: 17304
Ohh had jij die Beta ook gedownload?Op vrijdag 19 oktober 2001 01:29 schreef FoofMan het volgende:
Voor de rest 100x beter dan de Beta-versie die ik eerst had.
Cogito Ergo Credo
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 42730
Anoniem: 28513
Bij mij draait hij perfect misschien even opnieuw installeren???Op dinsdag 11 december 2001 11:44 schreef Leeloo het volgende:
Volgens mij heet dat spel Wildlife park ofzo? Dat komt begin volgende maand uit.
Ik heb ook een klein probleem met Zoo Tycoon, bij mij kraakt het geluid ontzettend! Ik heb bij geen enkel ander spel last van mijn geluid, maar alleen bij Zoo Tycoon. Ik heb een SB Live, draai Win XP, allernieuwste drivers geinstalleerd. Iemand misschien een idee?
Hier ook. WinXP met een SB PCI128Op dinsdag 11 december 2001 11:44 schreef Leeloo het volgende:
Volgens mij heet dat spel Wildlife park ofzo? Dat komt begin volgende maand uit.
Ik heb ook een klein probleem met Zoo Tycoon, bij mij kraakt het geluid ontzettend! Ik heb bij geen enkel ander spel last van mijn geluid, maar alleen bij Zoo Tycoon. Ik heb een SB Live, draai Win XP, allernieuwste drivers geinstalleerd. Iemand misschien een idee?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq