het "grote" zoo tycoon topic

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

Topicstarter
ik ben in lvl 2 nu en het is wel cool spel en vooral verslavend
ik had het me veel minder leuk voor gesteld maar is leuk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:29

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

het "grote" zoo tycoon topic
En groooooot dat dit topic is! :z

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06-2023
Je kan er beter : 'Het grote tycoon topic' van maken als je nog wat animo wilt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue heeft RollerCoaster Tycoon en Transport Tycoon...

En met Zoo Tycoon bestuur je een hele dierentuin?
Hmmz, ze zullen toch niet alle dieren levend hebben gemaakt, dus ik denk niet dat het veel zal verschillen van RollerCoaster Tycoon?

Ik weet niet of ik nou gewoon laat hiermee ben
(ik kom hier nooit, ik zit hier voor de GoTSkin ff een topic te bekijken waarin ik 'toch niet zou reageren'om alle knoppies te zien) maar zou je even willen uitleggen wat nou de 'fun van de game' is?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 17:23
Het is toch nog niet eens uit? :D

Ik heb het trouwens even gespeeld, vond er niet zoveel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16235

[b]Op donderdag 18 oktober 2001 15:50 schreef Toeter84 het volgende:
Hmmz, ze zullen toch niet alle dieren levend hebben gemaakt,
Ja, het is een spel met dode dieren waarin je zoveel mogelijk dierenlijken per minuut moet afvoeren.

|:(

Hoe bedoel, ze zullen alle dieren niet levend hebben gemaakt?!? Wel dus. En zelfs aardig precies, schijnt het: elk dier heeft z'n eigen kenmerken. Je moet dan ook niet alleen de bezoekers tevreden houden, maar zeker ook de dieren!

Voor meer info kun je het beste naar Gone Gold Guide.. Daar staan al weer aardig wat links over dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26945

het gewoon een beetje hokken bouwen, bomen en stenen er in beesten erin, goede grondsoort, padjes leggen, in grote lijnen wel hetzelfde als roller coaster tycoon, eindelijk weer een keer een leuke tycoon game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 13:21

Kettrick

Rantmeister!

Waar zijn de screenshots ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 18 oktober 2001 16:34 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Ja, het is een spel met dode dieren waarin je zoveel mogelijk dierenlijken per minuut moet afvoeren.

|:(
Pet Sematary Tycoon >:) :P (met medewerking van Stephen King)
Hoe bedoel, ze zullen alle dieren niet levend hebben gemaakt?!? Wel dus. En zelfs aardig precies, schijnt het: elk dier heeft z'n eigen kenmerken. Je moet dan ook niet alleen de bezoekers tevreden houden, maar zeker ook de dieren!
Dat dus... lijkt me een dubbele taak! In RollerCoaster Tycoon etc. kun je er gewoon een monteurtje op af sturen, maar hier is het dus een bijkomende dagtaak.
Nouja, dat vermoeilijkt het spel weer...
Voor meer info kun je het beste naar Gone Gold Guide.. Daar staan al weer aardig wat links over dit spel.
» on my way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04 20:15
Jam jam... klinkt errug goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

ken dat spel niet, iemand leuke screenshots...dan vind ik het altijd leuk :)

Some things can not happen until they happen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26945

Op donderdag 18 oktober 2001 16:51 schreef Toeter84 het volgende:
Dat dus... lijkt me een dubbele taak! In RollerCoaster Tycoon etc. kun je er gewoon een monteurtje op af sturen, maar hier is het dus een bijkomende dagtaak.
Nouja, dat vermoeilijkt het spel weer...
nouja,
je hebt ook verzorgers dus ze worden autmatisch gevoerd en de hokken schoongehouden. alleen als ze teveel fokken enzo dan worden de hokken weleens te klein voor de hoeveelheid beesten en dan moet je het hok groter maken of beesten verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Van Gone Gold

Afbeeldingslocatie: http://www.gonegold.com/previews/zoo/pic2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gonegold.com/previews/zoo/pic3.jpg

Van Microsoft.com | Zoo Tycoon
http://www.microsoft.com/games/zootycoon/img/screens/screen8.jpg
(Vrij groot plaatje)

Voor meer screenshots:
Microsoft.com | Zoo Tycoon Visuals

'Don't put predator and prey together!' (HAP...) |:( >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25506

lachuh spel man ben het nu ook aan het speel'n weet jij wat gein is hulploze hertjes bij de leeuwen gooien :P dikke stof wolk !

heb ook al cheat gevonden
[DONT READ IF YOU DONT WANNA CHEAT]
Shift + $ - BAM boel centjes erbij leuk voor freeplay ! ben nu giga park aan het maken alleen moet ik steeds leeuwen verkopen want die gozers neuken joh zoooooo.....

Mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zou je die leeuwen ook niet blij houden dan, als je er een monteur naar toe stuurt? :Y)
Het klinkt wel leuk, maar ik denk dat het me vrij snel zal gaan vervelen, dat is tot nu toe met (bijna) alle tycoon spellen zo geweest... Trouwens: de nieuwe Championship Manager is uit, dus heb ik geen tijd voor andere spellen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
championship manager vind ik niks
het beste soccermanager spel vind ik premier manager 3 uit 1993 waar je de voetballers over het gras heen ziet hobbelen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 21:34
Krijg em niet eens aan de praat onder Win2k SP2. Klik het icoon, zie wat onderin en dan niks (ook niet in taskman)

Leek me wel aardig spel, vond RCT ook vet.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17304

Mijn vriendin is er gek van (dat was ze ook van RCT trouwens) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 23:33 schreef TAG_Speedy het volgende:
Krijg em niet eens aan de praat onder Win2k SP2. Klik het icoon, zie wat onderin en dan niks (ook niet in taskman)

Leek me wel aardig spel, vond RCT ook vet.
ik ook win2k maar nergens last van hoor
draait als een drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

kan alleen maar zeggen dat ie het in xp ook doet.

ff gespeeld moet je tijd voor nemen en dat heb ik niet =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 09-01 21:44
had hem gedownload en gespeeld

vond er niet zoveel aan, draaide ook een beetje crappie

ik ging heel veel tijgers in een hok maken en dan de hekken weghalen in een druk park :+

ging iedereen rennen en werd doodgebeten :)

alleen wel nep als je de ingang/uitgang wil blokeren, zodat ze bezoekers er niet uitkunnen dat ze er gewoon door heen lopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op donderdag 18 oktober 2001 15:16 schreef WuKen het volgende:
ik ben in lvl 2 nu ...
Maarruh, wat bedoelen jullie met level 2? In RCT kon je gewoon je eigen park kiezen uit vijf ofzo en daarna moest je telkens er eentje uitspelen om in de volgende te komen.
(Ik had RCT bijna uit, toen opeens die file m naaide en ik de melding kreeg _nog geen een_ park te hebben gespeeld :? |:( ben maar nooit meer overnieuw begonnen :( )
Nu kun je dus maar uit 1 park kiezen en daar móet je beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17304

Hmm heb ik nog niet eens geprobeerd. Je kan wel gewoon in een "free park" beginnen, dus leeg park + heel veel geld. Dat hebben wij gedaan (ik + vriendin) en het was best gezellig :). Alleen niet alles klopt, want de olifanten werden boos als we zebra's erbij in deden ?????? Voor de rest 100x beter dan de Beta-versie die ik eerst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:29 schreef FoofMan het volgende:
Voor de rest 100x beter dan de Beta-versie die ik eerst had.
Ohh had jij die Beta ook gedownload?
Dacht eerst dat het Gold version spel was maar later kwam ik erachter dat het spel wel erg veel bugs had en toen wist ik dat het een beta was.
Zijn de meeste bugs er nu uit? en wat is er vananderd in Gold version ten opzichte van de beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Wat ook lachen is als je 1 hok bouwt en daar een leeuw, zwarte beer en een of andere tijger in zet. Binnen de kortste keren krijgen ze ruzie en kan je kijken wie er het sterkste is!!! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

er schijnt ook een ander spel te zijn dat stukken mooier is (zag ik in een computerblad) weet iemand daarvan de naam (had watervalletjes die je aan kon passen en zo)

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 22:37
Wat een schop zeg..... |:(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42730

Volgens mij heet dat spel Wildlife park ofzo? Dat komt begin volgende maand uit.

Ik heb ook een klein probleem met Zoo Tycoon, bij mij kraakt het geluid ontzettend! Ik heb bij geen enkel ander spel last van mijn geluid, maar alleen bij Zoo Tycoon. Ik heb een SB Live, draai Win XP, allernieuwste drivers geinstalleerd. Iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Op dinsdag 11 december 2001 11:44 schreef Leeloo het volgende:
Volgens mij heet dat spel Wildlife park ofzo? Dat komt begin volgende maand uit.

Ik heb ook een klein probleem met Zoo Tycoon, bij mij kraakt het geluid ontzettend! Ik heb bij geen enkel ander spel last van mijn geluid, maar alleen bij Zoo Tycoon. Ik heb een SB Live, draai Win XP, allernieuwste drivers geinstalleerd. Iemand misschien een idee?
Bij mij draait hij perfect misschien even opnieuw installeren??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:35
Op dinsdag 11 december 2001 11:44 schreef Leeloo het volgende:

Hier ook. WinXP met een SB PCI128

Made by microsoft ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Zijn er trouwens nog meer leuke cheats :) even een heeeeele toffe dierentuin maken >:)
Pagina: 1