Toon posts:

Cooler Master DP5-6I11A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een AMD Dondervogel 1400 in combinatie met een Cooler Master DP5-6I11A draaien? Ik vraag me af of die het wel echt haalt :?, 1400@1400 Mhz. In de handleiding staat dat ie em wel cool moet kunnen houden.
Alvast bedankt, anders koop ik wel een Thermaltake Dragon Orb III. :7

Verwijderd

Goed coolertje ze, onlangs een gemonteerd in combinatie met 1.4 en msi kt266, idle zo'n 44°C en stressed 54°C ofzo
Wel een antec case met 2x80mm outtake gebruikt en arctec silver2 ipv dat kauwgompje :p

Alleja, voor een basissysteemke is dat goed...

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de DP5-6I31C (5400rpm) op een Athlon 1.4 266fsb met een drup Arctic Silver II ertussen en heb de temp nog niet boven de 48C zien komen.
DE 6I11A draait op 4500 rpm. (volgens de site) misschien is dat net iets te weinig voor een goede koeling maar volgens mij moet dat wel gaan.
De al dan niet tevreden mensen met een Orb zal je vast al in andere topics zij tegengekomen dus dan weet je genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Als ie bij mij een paar uur aanstaat, en ik kijk in de BIOS staat er meestal 57 graden, heel raar, voltage klopt ook goed. :? Nou ja ik koop wel een Thermaltake

Bedankt

En volgens mij is mn pc daardoor ook iets instabiel, want 57 graden is niet helemaal zoals het hoort toch?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 16:21
Als je wel de dragon orb 3 ga halen (= The Jet Engine), hou er wel rekening mee dat dat ding een enorme takkeherrie maakt. Maar hij koelt wel goed :9~

• Sciatic
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sciatic

Hear me roar!

Ik had een 6i11 op mijn 1333@1333 draaien, 45 graden stressed, nu met mijn Alpha PEP66T 38 graden stressed :)

De 6i11 werkt er dus wel op, maar als je hoger wil gaan kun je denk ik beter een iets betere kopen.

http://texturizer.net/firebird/

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zie wel ff wat ik doe. Heel erg bedankt allemaal

}:O

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

ja heb ik!
idle 47
stressed 52
alleen niet zo stil, maar wat wil je...1400mhz...

___________________________*

Pagina: 1