Ik moet een online publiceersysteem ombouwen. Ze hebben hier (Fontys hogescholen, mijn stagebedrijf) een applicatie waarmee je websites van inhoud kunt voorzien. Deze websites werken helemaal volgens een template wat in een database zit.
beginsituatie:
Het is een stand alone client, geschreven in Visual Basic die een verbinding legt met de server.
Doel:
Ze willen hier een webbased versie hebben die in ieder geval moet draaien in Internet explorer 5.5. Andere browsers zijn leuk, maar niet direct noodzakelijk.
Wat wil ik van jullie horen:
Technieken om dit dingetje te bouwen. Er moet een HTML editor in zitten, en een soort van treeview.
Ik heb de volgende technieken al verzonnen om uit te zoeken. (ik weet dus nog niet hoe ik dit ga maken, maar dat moet ik dus ook uitzoeken)
server side:
- ASP
- PHP
- Java servlet
- JSP
- cgi
client side:
- DHTML
- Javascript
- Java applet
- ActiveX controls
- XML
Als jullie nog meer technieken hebben die ik uit kan zoeken dan hoor ik het graag.
beginsituatie:
Het is een stand alone client, geschreven in Visual Basic die een verbinding legt met de server.
Doel:
Ze willen hier een webbased versie hebben die in ieder geval moet draaien in Internet explorer 5.5. Andere browsers zijn leuk, maar niet direct noodzakelijk.
Wat wil ik van jullie horen:
Technieken om dit dingetje te bouwen. Er moet een HTML editor in zitten, en een soort van treeview.
Ik heb de volgende technieken al verzonnen om uit te zoeken. (ik weet dus nog niet hoe ik dit ga maken, maar dat moet ik dus ook uitzoeken)
server side:
- ASP
- PHP
- Java servlet
- JSP
- cgi
client side:
- DHTML
- Javascript
- Java applet
- ActiveX controls
- XML
Als jullie nog meer technieken hebben die ik uit kan zoeken dan hoor ik het graag.