En toevallig vind ik dus van niet! :-)
de wereld..
misschien als je wat specifieker bent?
misschien als je wat specifieker bent?
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
jah gewoon wat is er zoals mogelijk met een windows98 netwerk
globaal
globaal
Verwijderd
euhmmmm?... netwerken?.....Op donderdag 18 oktober 2001 14:31 schreef teraflop het volgende:
jah gewoon wat is er zoals mogelijk met een windows98 netwerk
globaal
mooi dit is precies wat ik wou weten bedankt
zo staat de vraag namelijk in mijn boek
dus ik maak hem gewoon niet bedankt mzl
zo staat de vraag namelijk in mijn boek
dus ik maak hem gewoon niet bedankt mzl
ja doh maar dan gaan ze op school zeuren dat het niet goed of genoeg is
zeik school
zeik school
Verwijderd
Hij wil graag weten wat hij moet doen om een goede baan te versieren en wie hij moet aanspreken om er beter van te worden, wat hij wel en niet kan zeggen. Daarnaast wil hij graag weten in welke ruimte de kruiwagens staan.
Eventueel het halen van een bruine neus bij zijn homesexuele baas vindt hij geen probleem. Het dopen van zijn voeten in witte verf veroorzaakte vooralsnog enige problemen. Hiervoor terpetine of thinner gebruiken?
Eventueel het halen van een bruine neus bij zijn homesexuele baas vindt hij geen probleem. Het dopen van zijn voeten in witte verf veroorzaakte vooralsnog enige problemen. Hiervoor terpetine of thinner gebruiken?
waarschijnlijk wachten ze op antwoorden zoals je protocollen enzo dus TCP/IP NetBui Netware clients Microsoft netwerk client..en noem maar zo het lijstje op...beveiliging blabla...
moet je gewoon ffies opzoeken op Microsoft site...vind je vast wel iets...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
TNX!Op donderdag 18 oktober 2001 14:53 schreef ThaNetRunner het volgende:
waarschijnlijk wachten ze op antwoorden zoals je protocollen enzo dus TCP/IP NetBui Netware clients Microsoft netwerk client..en noem maar zo het lijstje op...beveiliging blabla...
????????? is dat van dit topic...tis erg oftopic maarjaOp donderdag 18 oktober 2001 14:50 schreef okidokie het volgende:
Hij wil graag weten wat hij moet doen om een goede baan te versieren en wie hij moet aanspreken om er beter van te worden, wat hij wel en niet kan zeggen. Daarnaast wil hij graag weten in welke ruimte de kruiwagens staan.
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
nachtelijke uurtjes met de recrutingmanager heeft ook zo z'n nutOp donderdag 18 oktober 2001 14:50 schreef okidokie het volgende:
blup
Op de CD staat ook nog Personal Webserver, je kan er dus zelfs een webserver mee maken
Pagina: 1