Wish Factuur problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Ik kreeg vandaag m'n bankafschrift binnen van Wish Click en Dail. (M'n abbonement is over 3 dagen afgelopen omdat ik 't stop heb gezet) Tot m'n schrik halen ze een bedrag van 250 piek van m'n rekening :(

Geen factuur of niks ontvangen en ook geen beschrijving erbij waar ze die 250 piek op basseren :( Duzz ik al m'n bankafschriften en Facturen erbij gepakt en toen zag ik dat ik betaal heb t/m 31 augustus! Duz ze zouden eigenlijk nog van 1 september t/m 21 oktober eraf moeten halen. Dit kan nooit 250 gulden zijn (Abbo per maand kost 69,95 en ik heb m'n abbonement langer dan 3 maanden <-- minimale contractsduur)

Duzz ik de Wish Helpdesk bellen na 15 minuten kreeg ik er eindelijk iemand aan. Ik m'n probleem uitgelegt en volgens mij was ik niet de enigste die 't zelfde probleem heeft, want deze mevrouw reageerde nogal nors. Ze zei zo van ja dan heeft u Wish Telefonie geactiveerd omdat je ook 100 belminuten per maand gratis krijgt. Dit heb ik echter nooit gedaan omdat ik Wish niet echt vertrouw en liever al m'n telefonie via Kpn heb lopen. Dit heb ik haar ook duidelijk gemaakt maar ja dat wilde ze niet snappen. Toen vertelde ze me dat ik de factuur maar moest afwachten. Maar ja die andere facturen kwamen altijd eerder dan dat er geld van m'n bankrekening af werd geschreven, en dan zou dat nu ineens andersom zijn :? Eerst geld afschrijven dan factuur pas sturen?

Zijn er meer Tweakers met ditzelfde probleem of heeft iemand een oplossing voor dit probleem. Ik weet niet of ik het nog kan laten storneren :( Omdat dit binnen een bepaalde aantal werkdagen moet. En ik kreeg vandaag m'n bankafschrift pas waarin stond dat Wish 12 oktober 250 piek van m'n rekening heeft afgeschreven :(

So help needed!! :)

Verwijderd

Hier zijn een aantal oplossingen voor:
-aangifte doen van diefstal.
-hulp vragen aan het bureau voor rechtshulp (dit kan vanaf geschillen hoger dan fl.200,-)
-een grote baksteen zoeken en je geld terugverdienen door een ruit in te gooien bij Wish die meer waard is dan fl.250,-. (heb je tenminste nog lol van het geld dat je teveel betaald hebt)
-een doos met bakstenen sturen naar een antwoordnummer van Wish. Dan zijn zij het verplicht aan te nemen die doos en dat kost ook al gauw meer dan fl.250,-. Doe er dan ook meteen een briefje bij: alstublieft enkele bouwstenen voor uw service, wees blij dat u ze niet door de ruit ontvangt.

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Niemand dezelfde ervaring??

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 22:12
Op donderdag 18 oktober 2001 14:22 schreef Neobazz het volgende:
Hier zijn een aantal oplossingen voor:
-aangifte doen van diefstal.
-hulp vragen aan het bureau voor rechtshulp (dit kan vanaf geschillen hoger dan fl.200,-)
-een grote baksteen zoeken en je geld terugverdienen door een ruit in te gooien bij Wish die meer waard is dan fl.250,-. (heb je tenminste nog lol van het geld dat je teveel betaald hebt)
-een doos met bakstenen sturen naar een antwoordnummer van Wish. Dan zijn zij het verplicht aan te nemen die doos en dat kost ook al gauw meer dan fl.250,-. Doe er dan ook meteen een briefje bij: alstublieft enkele bouwstenen voor uw service, wees blij dat u ze niet door de ruit ontvangt.
Die laatste is goed :+

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Moet m'n telefonie factuur nog krijgen, voor het Internetgedeelte kreeg ik eerst een factuur voor 1 juli t/m 1 september, toen twee facturen tegelijk, 1 creditnota met een bedrag even hoog als de eerste en 1 voor de periode 9 juli t/m 1 september (9 juli aangemeld). Echt helemaal soepeltjes ging het dus ook niet :)

• gerritman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 17:46
Ik heb ook wat rare afrekeningen ontvangen na het opzeggen.
Deze moeten echter nog afgeschreven worden, en daar wacht ik nu op.
Dan als een razende roeltje naar de bank om alles terug te laten boeken (dit kan binnen 30 dagen bij een automatisch incasso).
En daarna kunnen we wel bekijken waar we het eens over kunnen worden.

Verwijderd

Hey check de topic
[topic=285021/1/25]
gaat hier ook over! :+
Pagina: 1